השאטרסטוק של הקריינות: כל קלישאות הברנז'ה בקמפיין עצמי משעשע
קמפיין ברנז'ה חדש המיועד לאנשי תעשיית הפרסום והשיווק עלה לאוויר היום (יום א') תחת השם VoiceOverStock. הקמפיין הוא למעשה פרומו לחזרתו לשוק של הקריין אמיר אשר שחיפש דרך יצירתית להודיע לשוק על שובו לתחום ולשם כך גייס את שירותי הקריאייטיב של הפרסומאי טל שוויגר.
כל מי שהתרגז אי פעם מתשדיר רדיו/טלוויזיה מציק מכיר את הקלישאות שחוזרות על עצמן בכל הסקטורים - תבניות שחוקות שאם יחליפו בהן רק מילה אחת, לפי זהות המפרסם - הקריינות תוכל להתאים לכל נושא. לשם כך הרימו אשר ושוויגר מיניסייט שבו הקליטו את מיטב הטקסטים השחוקים כשהנימה ההומוריסטית מרחפת מעל, עם אופציה להורדה.
כך למשל תוכלו למצוא באתר את שורות הקופי הקבועות מעולם הרכב, על המכונית "הבטוחה בקטגוריה" או "החזק בשטח". או "הטריפל המשתלם" בתחום התקשורת והנגזות המצחיקות שלו לפי אשר ושוויגר: "הקוואדרופול המשתלם" ו"הספטופל המשתלם". בתחום המזון תוכלו למצוא את כל הוויריאציות על "רק 10/20/30/40 קלוריות למנה...". כל קטגוריה מסתיימת בשורת הקופי הנצחית: "תשכחו מכל מה שידעתם על..."
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.אדיר (ל"ת)רותם 10/04/2018 22:00הגב לתגובה זו2 0סגור
-
1.איזה מעולה זה!!! (ל"ת)הדס 08/04/2018 17:48הגב לתגובה זו4 0סגור