
מתסיס ומתריס: דינה נבות מ'מזרחי' - אשת השיווק במארס
דינה נבות, סמנכ"ל השיווק של בנק מזרחי טפחות, נבחרה לאשת השיווק של חודש מרץ בזכות מהלכי הפרסום תחת הקונספט של "אין תחליף לאנושיות".
משיקולי ועדת השיווק: "דינה נבות ובנק מזרחי טפחות הוכיחו כיצד אפשר להצליח עם מותג שלא מפחד - לא מפחד לצאת נגד הזרם, לא מפחד להתסיס ולהתריס כנגד המתחרים, לא מפחד מאמירות נוקבות, לא מפחד לפעול במספר חזיתות ומוציא לפועל מהלכי שיווק נועזים. התוצאות המצוינות של הקמפיינים, שבאות לידי ביטוי בדוחות הכספיים של הבנק, מוכיחות כי נבות והצוות שלה ראויים ביותר לזכות בתואר".
המגמה ההפוכה של הבנק באה על רקע העובדה שבשנים האחרונות בנקים בישראל צמצמו מאות סניפים, תוך הפניית הלקוחות לערוצים דיגיטליים. במקביל, על פי מחקרים, מרבית הלקוחות מאמינים כי סגירת הסניפים פוגעת במידה רבה בשירות הלקוחות של הבנק והמעבר לדיגיטל נעשה מבלי לחשוב על טובת הלקוח.
באיגוד השיווק מסבירים, כי למקום הזה נכנסו נבות ואנשי הבנק, שראו זאת כ"הזדמנות להמשיך ולייצר אלטרנטיבה למגמה ולחזק את השוני של הבנק. מזרחי טפחות, הבנק השלישי בגודלו בישראל, החליט לאתגר את מערכת הבנקאות הישראלית, ובעוד המתחרים מדברים על "חדשנות", מזרחי טפחות בוחר לצאת במסרים של בנקאות אחרת, לשים דגש על יחס אנושי ועל שירות אישי".
הקמפיינים האחרונים של הבנק הציגו את אסף אמדורסקי לצד הפרזנטור הקבוע דביר בנדק (פקדונות) וכן לוו בשירו של הראפר טונה "גם זה יעבור" כדי לשרת את המסר של הבנק, על כך שכל שאר הבנקים סוגרים סניפים בעוד שאצלו זה לא כך.
- 7.דינה 16/04/2018 20:15הגב לתגובה זומנהלת גרועה שלא נותנת טיפת כבוד לצוות שלה. לא ידעה לקבל שום החלטה לבד ובטח לא אסטרטגיה
- 6.סיימת לחלק מתנות לשוברי השביתה? (ל"ת)משה 16/04/2018 15:24הגב לתגובה זו
- 5.cmo 16/04/2018 14:59הגב לתגובה זולצאת נגד המגמה ומצב הטבע הדיגיטלי זה לא יותר מגחמה. הקראיטיב די מביך ובכלל זה מזכיר ניהול שיווקי משנות השמונים.
- 4.אייל 16/04/2018 12:32הגב לתגובה זודינה נבות לא הובילה ולא בנתה רק חיקתה את מה שעשו לפניה. הבנק מצליח בזכות משרד פרסום שמקיים באופן עקבי אסטרטגיה התקשורתית ארוכת השנים. היא מנהלת יחסים עכורים עם הצוות שלה ועם הקולגות שלה ובעיקר אישה רודפת כבוד (והנה נראה שלפחות בזה היא הצליחה)
- 3.רק חבל שאין אנושיות בחטיבה שלה (ל"ת)שי 16/04/2018 10:53הגב לתגובה זו
- 2.ערן 15/04/2018 19:06הגב לתגובה זואני בטוח שגם מנהל השיווק של המותג לכרכרות זכה לפני מאה שנה בתואר איש השיווק של החודש על הקמפיין נגד מעבר אנשים למכוניות.
- 1.תותחית על חלל! (ל"ת)ניב 15/04/2018 16:41הגב לתגובה זו