דינה נבות
צילום: יח"צ

מתסיס ומתריס: דינה נבות מ'מזרחי' - אשת השיווק במארס

נבות נבחרה בזכות המגמה ההפוכה של הבנק שחותר לאנושיות מול צמצום הסניפים והמעבר לבנקאות דיגיטלית של המתחרים
כתבי אייס | (7)

דינה נבות, סמנכ"ל השיווק של בנק מזרחי טפחות, נבחרה לאשת השיווק של חודש מרץ בזכות מהלכי הפרסום תחת הקונספט של "אין תחליף לאנושיות".

משיקולי ועדת השיווק: "דינה נבות ובנק מזרחי טפחות הוכיחו כיצד אפשר להצליח עם מותג שלא מפחד - לא מפחד לצאת נגד הזרם, לא מפחד להתסיס ולהתריס כנגד המתחרים, לא מפחד מאמירות נוקבות, לא מפחד לפעול במספר חזיתות ומוציא לפועל מהלכי שיווק נועזים. התוצאות המצוינות של הקמפיינים, שבאות לידי ביטוי בדוחות הכספיים של הבנק, מוכיחות כי נבות והצוות שלה ראויים ביותר לזכות בתואר".

המגמה ההפוכה של הבנק באה על רקע העובדה שבשנים האחרונות בנקים בישראל צמצמו מאות סניפים, תוך הפניית הלקוחות לערוצים דיגיטליים. במקביל, על פי מחקרים, מרבית הלקוחות מאמינים כי סגירת הסניפים פוגעת במידה רבה בשירות הלקוחות של הבנק והמעבר לדיגיטל נעשה מבלי לחשוב על טובת הלקוח.

באיגוד השיווק מסבירים, כי למקום הזה נכנסו נבות ואנשי הבנק, שראו זאת כ"הזדמנות להמשיך ולייצר אלטרנטיבה למגמה ולחזק את השוני של הבנק. מזרחי טפחות, הבנק השלישי בגודלו בישראל, החליט לאתגר את מערכת הבנקאות הישראלית, ובעוד המתחרים מדברים על "חדשנות", מזרחי טפחות בוחר לצאת במסרים של בנקאות אחרת, לשים דגש על יחס אנושי ועל שירות אישי".

הקמפיינים האחרונים של הבנק הציגו את אסף אמדורסקי לצד הפרזנטור הקבוע דביר בנדק (פקדונות) וכן לוו בשירו של הראפר טונה "גם זה יעבור" כדי לשרת את המסר של הבנק, על כך שכל שאר הבנקים סוגרים סניפים בעוד שאצלו זה לא כך.  

 

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    דינה 16/04/2018 20:15
    הגב לתגובה זו
    מנהלת גרועה שלא נותנת טיפת כבוד לצוות שלה. לא ידעה לקבל שום החלטה לבד ובטח לא אסטרטגיה
  • 6.
    סיימת לחלק מתנות לשוברי השביתה? (ל"ת)
    משה 16/04/2018 15:24
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    cmo 16/04/2018 14:59
    הגב לתגובה זו
    לצאת נגד המגמה ומצב הטבע הדיגיטלי זה לא יותר מגחמה. הקראיטיב די מביך ובכלל זה מזכיר ניהול שיווקי משנות השמונים.
  • 4.
    אייל 16/04/2018 12:32
    הגב לתגובה זו
    דינה נבות לא הובילה ולא בנתה רק חיקתה את מה שעשו לפניה. הבנק מצליח בזכות משרד פרסום שמקיים באופן עקבי אסטרטגיה התקשורתית ארוכת השנים. היא מנהלת יחסים עכורים עם הצוות שלה ועם הקולגות שלה ובעיקר אישה רודפת כבוד (והנה נראה שלפחות בזה היא הצליחה)
  • 3.
    רק חבל שאין אנושיות בחטיבה שלה (ל"ת)
    שי 16/04/2018 10:53
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ערן 15/04/2018 19:06
    הגב לתגובה זו
    אני בטוח שגם מנהל השיווק של המותג לכרכרות זכה לפני מאה שנה בתואר איש השיווק של החודש על הקמפיין נגד מעבר אנשים למכוניות.
  • 1.
    תותחית על חלל! (ל"ת)
    ניב 15/04/2018 16:41
    הגב לתגובה זו