סקירת קריאייטיב בינ"ל: מי גנב את הפירות מיצירות האמנות?
1. וופרסקרפייס הדור הבא
אי שם ב-2009' טרפה ברגר קינג את כל הקלפים עם מהלך דיגיטל מבריק שנקרא 'וופרסקרפייס' (הקרבת חברים בפייסבוק בשביל וופר חינם) המהלך היה לאחד ממהלכי הדיגיטל הגדולים באותו זמן ועד היום שמור לו מקום של כבוד.
כמעט 10 שנים אחרי יוצאת ברגר קינג עם מהלך הקרבה נוסף, מופרע לא פחות. מסתבר שברומניה אין סניף של ברגר קינג או יותר נכון הסניף היחיד הוא בשדה התעופה בבוקרשט, כך שהדרך היחידה לקנות וופר היא לעבור דרך השדה. מה הם עשו? הציעו לאנשים לקנות כרטיסי טיסה סופר לואו קוסט לכל יעד ברומניה, ולוותר עליהם בשביל וופר.
אם בא לכם להיזכר באחד המהלכים הכי גדולים שהיו בזמנו בדיגיטל:
2. להוציא את הפירות מהתמונה
עם כל הג'אנק פוד שקיים אנשים נוטים להתעלם ממוצרים מזינים ובריאים באמת, כמו ירקות ופירות. כדי להעלות את המודעות לנושא ולקדם את הבלנדר שלה, העלימה פיליפס את כל הפירות והירקות מיצירות האומנות של אמן המוכר בעיקר בזכות השימוש בפירות וירקות ביצירותיו, אך הכל למען מטרה טובה, לעשות מהם שייק בריא ולחלק לבאי המוזיאון.
דרך משעשעת וחריגה לתפוס את תשומת הלב של הבאים למוזיאון, אך לא בטוח עד כמה זה ישנה באמת את הרגלי הצריכה של אותם שוחרי הג'אנק, שפחות דוגלים בהליכה למוזיאון.
3. גם וגם
יותר ממיליון וחצי קילוגרם של מסטיק מוצא את דרכו לרחובות אמסטרדם בכל שנה. חוץ מהעצבים שעולים כשדורכים על מסטיק, זה גם מזהם ואפילו מסכן את חייהם של בעלי חיים בסביבה. כדי לטפל בבעיה יצר משרד הפרסום המקומי ביחד עם חברה המתמחה באיסוף מסטיקים מהרחובות ( מסתבר שיש כזה דבר) את ה"נעל הראשונה בעולם שעשויה ממסטיק". למרות המהלך, ככל הנראה ימי הדריכה על מסטיקים ברחובות לא תמו אך בהחלט מדובר במהלך שמספק זווית מאוד מעניינת לטיפול בתופעה ותכלס, מי לא היה רוצה נעל כזאת.
*** הכותב לירון בן יעקב הוא איש קריאייטיב ב-NoNoNoNoNoYes
ומרצה לפרסום במסלול האקדמי במכללה למנהל
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.מעולהאדם 08/05/2018 07:47הגב לתגובה זו0 0תודה רבה, כיף לראות קייס סטאדיז מעולים מהעולם.סגור