
אשת השיווק של אפריל - מיכל הלר דור מפרוקטר & גמבל
מיכל הלר דור, מנהלת השיווק, המכירות והפיתוח העסקי של פרוקטר & גמבל ישראל, נבחרה לאשת השיווק של חודש אפריל 2018 בזכות מהלך "מברשת חשמלית לכל ילד".
איגוד השיווק הישראלי בחר בהלר דור בזכות המהלך שזכה לתהודה רבה ולחשיפה אורגנית, "מהלך ששינה את התפיסה על הקטגוריה כולה ועל צחצוח שיניים בכלל בקרב ילדים, והצליח לייצר קטגוריה חדשה שהשפיעה בצורה משמעותית על השוק בישראל" כך לפי האיגוד.
המהלך השיווקי של פרוקטר & גמבל מבוסס על חקר שוק לפיו שימוש במברשת חשמלית משפר את בריאות הפה ומקנה הרגלי צחצוח נכונים. על פי דו"חות ה-OECD, מצב בריאות הפה בישראל נחשב לא טוב, והמדינה ממוקמת במקומות האחרונים בקרב המדינות המפותחות. בחברה יצאו בקמפיין "חשמלית לכל ילד" בשיתוף עם רשת סופר פארם שמעניק את הזכות לכל ילד בגיל 3 לרכוש ערכה במחיר מסובסד הכוללת מעבר למברשת עצמה, גם ספר ילדים ייחודי המחנך לשמירה על בריאות הפה. החברה הציגה קמפיין בראיה חברתית, אשר הציג סוגי משפחות שונות, המתמודדות עם אותם אתגרים וOral-B באה לעזור עם אחד מהאתגרים המוכרים בכל בית.
הקמפיין שהציג את כל סוגי המשפחות בישראל, זכה לחשיפה אורגנית בתקשורת וברשתות החברתיות, בעיקר גם בזכות השימוש במשפחה "גאה" של שני אבות, שהוכח כצעד מוצלח. 6 חודשים לאחר המהלך, התוצאות הסתכמו בגידול של פי 4 מהתחזיות בקצב המכירות של מברשות שיניים חשמליות. ההשקה יצרה קטגוריה חדשה בתחום של מברשות שיניים לילדים וכיום 1 מכל 2 ילדים בגיל שלוש כבר התקדם למברשת חשמלית .
- 5.נחמה בוגוסלבסקי 09/05/2018 13:25הגב לתגובה זושמחתי לקרוא המאמר המתאר הפרויקט שלך מאחלת לך הצלחה גם בעתיד.
- 4.תמי מרגוליס 09/05/2018 04:01הגב לתגובה זולא מתפלאים, אך שמחים.
- 3.מזל ט ב מיכל וכל הכבוד! (ל"ת)תמי מרגוליס 09/05/2018 04:00הגב לתגובה זו
- 2.מזל טו במיכל וכל הכבוד! (ל"ת)תמי מרגוליס 09/05/2018 03:59הגב לתגובה זו
- 1.חבר מהתעשייה 08/05/2018 15:10הגב לתגובה זואין הרבה אנשים שיצא לי לעבוד מולם וללמוד כמו מיכל! אלופה!