הראשונים לתפוס טרמפ: המותגים שכבר "יצאו" בקמפיין עם נטע
אי אפשר להימלט מזה והאמת שגם לא צריך, האירוויזיון נמצא בכל פינה, בכל שיחת ברזייה ובעיקר בכל פיד פייסבוק שנמצא בסביבה. בזמן שפרסומאים ואנשי יח"צ כבר ממליצים על קמפיינים לנטע ברזילי ישנם מותגים שכבר הזדרזו לקפוץ על העגלה והבליחו עם סרטים ותמונות משלהם במגוון עדות ה-RTM.
יובל סגל וקרן מור הפרזנטורים של לאומי קארד צילמו סרטון, באמצעות מקאן תל אביב (שמן הסתם צולם כבר שבוע שעבר) ברכות לנטע ברזילי שעלה הבוקר.
חברת התעופה אל-על באמצעות סוכנות הסושיאל פה לאוזן הזדרזה אף היא לצאת במודעה, שעלתה בעמוד הפייסבוק שלה, עם רפרנס מתבקש לתסרוקת ה"עיגולים" של ברזילי.
מותג שוקולד השחר, באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב G עשה גם הוא שימוש בתסרוקת הייחודית ויצא במודעת ברכה משלו.
באפליקציית החניות פנגו הגדילו לעשות ומעבר לתוספת החמודה של שני העיגולים ללוגו העניקו לנטע בריזלאי חניה לשנה חינם עד לאירוויזיון הבא.
במשרד הפרסום לעומק התודעה הכינו RTM משלהם עבור מותג הקונדומים DUREX ומעבר לקוקיות השתמשו גם בשורת המפתח מתוך השיר.
סיבוב נוסף על הקוקיות של נטע עשה גם משרד הפרסום מנצ' עבור חברת התרופות אלטמן.
במשרד הפרסום צדר:יריב הלכו על פרסום עצמי לאחר שמצאו מכנה משותף עם הקוקיות של נטע ברזילי, שמזכירות מאוד את גלגלי האופניים שמופיעים בלוגו שלהם. מצאו ולא פספסו את ההזדמנות.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה