ארה"ב: זינוק מטורף בהוצאה לפרסום באודיו הדיגיטלי
דוח IAB לשנת 2017 מציג זינוק של 39% בהוצאה לפרסום אודיו דיגיטלי. בסך הכל, על פי IAB (the Interactive Advertising Bureau), ההוצאה עומדת על 1.6 מיליארד דולר בשנה החולפת ביחס ל-1.1 מיליארד ב-2016, גידול של חצי מיליארד דולר רק באפיק הזה.
הדוח מציג צמיחה בהוצאה לפרסום בפורמטים נוספים לרבות וידאו, חיפוש, דיספלי ועוד. סך ההוצאה לפרסום בדיגיטל בארה"ב עמדה על 88 מיליארד דולר, גידול של 21% לעומת 2016 המוסברת בשימוש הגובר במכשירים הדיגיטליים ועליונות המובייל.
כל קטלוג הפודקאסטים של NPR יהיה זמין ב-Spotify
ראשית, גילוי נאות: אנו ב-ADIO משווקים פרסום במגוון תחנות רדיו אונליין, ערוצי מוזיקה ופודקאסטים - ולאחרונה גם את Spotify בישראל. ועכשיו אחרי הגילוי: שירות הסטרימינג Spotify ממשיך לשלב פודקאסטים, וכעת גם את כל קטלוג הפודקאסטים של ענקית המדיה ושירות הפודקאסט המוביל בעולם NPR (National Public Radio) הכולל מגוון פודקאסטים, מדובר במהלך אסטרטגי של 2 ענקיות מדיה שיאפשר למיליוני מאזיני Spotify להאזין גם לפרקים חדשים מבית NPR.
על פי הנתונים, ל-NPR יש כ-16 מיליון מאזינים לפודקאסטים בכל חודש וכעת נתונים אלו אמורים לזנק באמצעות שיתוף הפעולה עם Spotify - גוף עם 157 מיליון המשתמשים ברחבי העולם ונוכחות בכל מכשירי הקצה הדיגיטליים. Spotify שהושק לאחרונה גם בארץ, יאפשר גם לפודקאסטים ישראלים להיכנס לפלטפורמה.
עונה 3 לפודקאסט SERIAL
חדשות מעולות למעריצי הפודקאסט SERIAL. העונה השלישית תעלה ככל הנראה בסתיו הקרוב. SERIAL של ג'ולי סניידר ושרה קינג, הוא אחד הפודקאסטים המובילים בעולם ועוסק בז'אנר חקירות פשעים אמיתיים שקרו הפך מזמן למיינסטרים וקהל מעריצים עצום.
העונה הראשונה ב-SERIAL עסקה בעדנאן סייד שהורשע ברצח לפני 2 עשורים, תחקיר ושידור הפודקאסט הביא לפתיחת משפטו מחדש. העונה השנייה עסקה בחייל צבא ארה"ב שנתפס על ידי הטאליבן בשנת 2009 ובילה 5 שנים בשבי.
מאזינים כבדים – תמצית מחקר Edison Research
חברת Edison Research פרסמה נתונים נוספים ממחקר The Infinite Dial 2018 ומציגה את דוח המאזינים הכבדים לרדיו ולאודיו. תוצאות המחקר מתמקדות באמריקאים שדיווחו על הקשבה ליותר משעה אחת של רדיו ביום האחרון, ומהווים כ-30% מהאוכלוסייה מעל גיל 12. על פי תוצאות המחקר, המאזינים הכבדים הם בעיקר גברים בגילאי 55-65 ואחריהם 35-54, לרוב בעלי משרות מלאות ואקדמאים.
18% מהמאזינים הכבדים לא מחזיקים מכשירים בבית ובעיקר מאזינים בכלי הרכב ובזמן העבודה, 66% מחזיקים עד 3 מכשירים ומאזינים בעיקר אונליין. 20% מהם מחזיקים רמקולים חכמים (כגון google Home, Alexa וכו'). מבין בעלי הסמארטפון היישומים המובילים היו פנדורה, יוטיוב ו- Spotify, ואחריהם האזנה אונליין לרדיו AM/FM ואפליקציות נוספות.
- דואגים לכם: קבלו את מדריך הפודקאסטים לשיווק ומדיה
- רבבות כותרים וזינוק במכירות: על תופעת הספרים המוקלטים
- 2018 תהיה שנת הפודקאסט והאודיו דיגיטל
- תחנות הרדיו צריכות כבר להתעורר לעולם הדיגיטלי
- פודקאסט וסטרימינג-רדיו: הנה מוצרי הפרסום האודיו-דיגיטליים
- עכשיו גם אתם תוכלו להפיק לעצמכם פרסומות רדיו
- כמה תובנות על המחקר שבדק הרגלי האזנה לרדיו לפי דרישה
- על קמפיינים דיגיטליים ברדיו - והשירות החדש של רדיו הקצה
- ה- :Smart Speakerאמזון, אפל וגוגל רוצות אתכם מכורים
- החגיגה הדיגיטלית ליובל שנים ל-Radio1 של BBC
- על פעילות האודיו הדיגיטלית של בנק דיסקונט
דרור גנות הוא מנכ"ל ADIO המשווקת פרסום ברדיו הדיגיטלי, פודקאסטים וב- Spotify.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה