
מקאן פורש ממכרז הדואר: "יוצר קונפליקט מול לאומי ופפר"
משרד הפרסום מקאן תל אביב מסיר את מועמדותו ופורש ממכרז הפרסום של הדואר. במשרד מסבירים שהסיבה נעוצה בכך ש"הדואר הדואר מתכוון למקד את מאמצי השיווק בבנק הדואר והדבר יוצר קונפליקט מול בנק לאומי ופפר".
בשבוע שעבר דובר על כך שהדואר זימן אליו את מקאן ומשרדים נוספים כדי לוודא שפעילות הפרסום של אותם המשרדים המטפלים בבנקים, ומנגד מטפלים גם במוצר כרטיס נטען של אותו הבנק, יוכלו לטפל בתקציב הדואר ללא ניגוד אינטרסים. הבהרה זו היתה נחוצה עבור הדואר מכיוון שבפעילות הפרסום יושם דגש על כרטיס נטען של בנק הדואר.
כעת, לאחר שניתן אור ירוק לכל משרדי הפרסום להמשיך ולהתמודד במכרז, דווקא מקאן הוא זה שחוזר בו מההתמודדות במכרז ומודיע כי אכן צפוי להיווצר קונפליקט מול תקציבי הפרסום של בנק לאומי ופפר בהם הוא מטפל. עם פרישתו מהמכרז יוותרו בו 5 משרדים: אדלר חומסקי, יהושע TBWA, גליקמן שמיר סמסונוב, ראובני פרידן ושמעוני פינקלשטיין פרלמוטר.
ממקאן נמסר עוד: "אנו גאים לטפל בכלל פעילות הפרסום של קבוצת לאומי - מובילת הבנקאות הדיגיטלית בישראל. בשנים האחרונות חיזקנו את תפיסת לאומי כמוביל דיגיטל והשקנו את פפר- הבנק הדיגיטלי הראשון בישראל. אין לנו כוונה לפגוע במאמצים אלו באמצעות קידום מתחרים".
ההודעה של מקאן על פרישה מהמכרז, בניסוח שמעביר מסר ברור של נאמנות ללקוח, הוא המעשה המתבקש מבחינת משרד הפרסום שיודע שאת מכרז הדואר הוא איבד, אבל יש כאן הזדמנות להרוויח כמה נקודות זכות על הדרך. מנגד יש להזכיר שרק לפני מספר חודשים מקאן לא הפגין נאמנות דומה כשצירף לשורותיו את תקציב הפרסום של רמי לוי בעוד שבמשרד מטופל תקציב הפרסום של טיב טעם. במקאן הסבירו לטיב טעם שהמשרד יכול להכיל את שני התקציבים יחד, אך זו החליטה לוותר על שירותיו ולצאת למכרז.
- 1.שלב (ל"ת)במילים אחרות לא עלה 04/06/2018 14:18הגב לתגובה זו