קייס מונדיאל: המנכ"ל עם הביצים הגדולות בעולם במהלך מטורף
המונדיאל מתחיל וכבר עלו אינספור כתבות ופוסטים על פרסומות למונדיאל, אבל הסיפור שאני מביא לכם היום הוא הרבה מעבר לקמפיין. יש שיגידו שזה מהלך שיווקי אמיץ ביותר ויש שיגידו שזה טמטום על גבול הטירוף. אני מסתכל על זה קצת אחרת.
היום מילאנו טוטו משרדי לקראת המונדיאל, וכל מי שבאמת אוהד נבחרת, לא סתם אוהד, אלא ברמה שזה בדם שלו, מגיע לרגע הזה שהוא צריך לבחור אם הוא מחליט עם הראש או עם הלב. האם להסתכל באמת בצורה כנה על הטופס, לנצל את כל הידע בכדורגל, כל ניסיון העבר, כל היכולות האנליטיות ולבחור למי יש יותר סיכוי לנצח? או ללכת עם הלב כי פשוט אין סיכוי שתצליח לרשום שם של קבוצה אחרת שהיא לא הקבוצה שלך בתור אלופת העולם.
אותו דבר קרה למנכ"ל NOBLEX מותג אלקטרוניקה וותיק מארגנטינה שמייצר בין היתר גם טלוויזיות. בשנת 2017 נבחרת ארגנטינה נראתה רע, רע מאוד והיא היתה כפסע מ-לא להעפיל למונדיאל. נובלקס היא לא רק נותנת חסות וותיקה של הנבחרת מזה שנים אלא גם אמורה לנצל פיק של מכירות? אז מה עושים? האם מהמרים כנגד הנבחרת שלך? האם מסתפקים בפרסומת מרגשת ומעודדת או שהולכים על כל הקופה?
הנה לפניכם הקייס על המנכ"ל עם הביצים הכי גדולות בעולם, והייתי רוצה לכתוב גם עם המזל הגדול בעולם, אבל כשיש לך את מסי על המגרש, אתה כנראה לא צריך מזל. תהנו
שמוליק קיטייניק הוא סמנכ"ל האסטרטגיה של משרד הפרסום JWT ישראל
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה