קריאייטיב בינלאומי: מה הקשר בין בינה מלאכותית לכנפי עוף?
ערב הסעודית העניקה אזרחות מלאה לרובוט בעל בינה מלאכותית, רכבים אוטונומיים עושים את דרכם בכבישים וגוגל מנהלת שיח אנושי עם מחשב. ללא ספק תחום ה-AI והשאלות הנוגעות לו הם הנושא הכי חם היום.
פרסום טוב יודע לקחת את הטרנדים החמים מהתרבות ולשזור אותם לתוך סטוריטלינג, כך גם במקרה של רשת Chicken Licken רשת מסעדות של כנפי עוף בדרום אפריקה שמצליחה להגיש את כל הקונפליקט החברתי סביב נושא ה-AI בצורה מבדרת פשוטה וסופר מהנה.
בזמן שכל העולם מהלל את ההיי אנד של הטכנולוגיה כיום, הפרסומת מציגה את הצד הפגיע שלה. טכנולוגיה שהיא עדיין לא מושלמת ומלאה בתקלות, המתח הזה בין הרצון ליצור משהו אנושי שיצליח לתפקד כמו כל אדם באופן יום יומי לבין העובדה שבפועל זה עדיין רחוק המציאות, מייצר עניין והופך את הפרסומת למסקרנת ביותר.
עוד יותר יפה לראות איך פרסומת שמתעסקת בדבר שהוא הכי ברומו של עולם כיום, מסתיימת בחולשה פשוטה וכל כך אנושית - הקושי לעמוד בפיתויים.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.תבקש מגדעון שיסביר לך (ל"ת)לא הבנת 17/06/2018 12:57הגב לתגובה זו0 0סגור