סופר-פארם בדאחקה שיווקית ממזרית לנסיך וויליאם
ביקורו של הנסיך וויליאם מעסיק רבות את התקשורת וזו גם הזדמנות מצוינת למפרסמים לקפוץ על עגלת ה-PR. מי שעשה זאת בדאחקה שיווקית משעשעת הם סופר-פארם ומשרד הפרסום באומן בר ריבנאי עם מודעת חוצות ענקית שמחכה לנסיך וויליאם במסלול הנסיעה, בכניסה לירושלים.
הנסיך, שכבר שנים רבות ראשו אינו מחופה בשיער, מגיע אלינו לביקור בתחילת עונת הקיץ הישראלית עם השמש הקופחת - לא משהו שהוא רגיל אליו בלונדון הקרירה. בסופר-פארם ובאומן הכינו לנסיך מודעת ענק שתזכיר לו שעליו להיזהר ולהיות חכם בשמש. במודעת הענק נכתב באנגלית: "הנסיך וויליאם היקר, השמש בבריטניה היא כלום בהשוואה לשמש בישראל. שים קרם מגן". בתחתית המודעה מופיע בענק ספריי ההגנה מהשמש של סופר פארם לצד לוגו החברה.
המשמעות הכפולה המסתתרת במהלך של סופר-פארם רומזת גם לצהובות הבריטי ה-SUN שמעיק ומציק לבית המלוכה הבריטי, ברמיזה שה-SUN הישראלי(ת) קשה הרבה יותר ממה שהנסיך הורגל אליו.
המודעה נתלתה על גבי החזית של מלון פארק פלאזה בפינת הרצל, לפני הירידה למנחם בגין.
קרדיטים
סמנכ״ל: בן מוסקל
מנהל קריאייטיב ראשי: עידן רגב
סמנכ"ל קריאייטיב: יאיר זיסר
קופירייטר: רוני אזולאי ורן אבן
ארט דיירקטור: אורי חסון
מנהלת לקוחות: נועה שרף
סופרווייזרית: שירלי כונקה
סטודיו: ירון קינן וחן גרייסמן
פובליסיס מדיה : גלעד שטרנברג
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.מחוכם ויגיע לעיתונות באנגליה (ל"ת)ירקרק 26/06/2018 13:50הגב לתגובה זו4 3סגור
-
מר באומן אל תגזים (ל"ת)יש נביא בעירו? 27/06/2018 11:31הגב לתגובה זו2 1סגור