סניף  H
צילום: בן פרידמן
פרסום ראשון

לא סיימו שנה: לעומק התודעה מפסיק את ההתקשרות עם H&O

המשרד וחברת האופנה לא הצליחו לגשר על פערים מסחריים, וב'לעומק' החליטו להפסיק את הטיפול בתקציב הרשת. מנכ"ל H&O מכחיש: "לא יודע ממי שמעתם את זה"
משה בנימין | (4)

פחות משנה לאחר שהחל לטפל בתקציב הפרסום של רשת האופנה H&O, משרד הפרסום לעומק התודעה הודיע לחברה כי ברצונו לסיים את ההתקשרות בין הצדדים - כך נודע לאייס.

כזכור, תקציב הפרסום הועבר למשרד 'לעומק התודעה' לאחר 5 שנים בענבר מרחב G ובסיומה של שנה רצופת מחלוקות בין הצדדים. לאייס נודע כי סיבת הפרידה בין לעומק התודעה ל-H&O נעוצה אף היא בחילוקי דעות מסחריים שנמשכים מזה מספר חודשים. בשיחות קודמות בין המשרד לחברת האופנה ניסו הצדדים להגיע להבנות כדי לצאת לדרך חדשה אך זו כאמור הגיעה לסיומה כעת בהחלטה שהתקבלה במשרד הפרסום. נכון לעכשיו, המשרד ממשיך להעניק לחברת האופנה שירותי פרסום עד שזו תבחר משרד פרסום חלופי שיתפוס את מקומו של 'לעומק התודעה'.

בשנתיים האחרונות, לצד העלייה הגוברת ברכישת הלבשה והנעלה באמצעות פלטפורמות סחר מקוונות בחו"ל, שוק האופנה הישראלי נקלע לקשיים שמובילים לצניחה במכירות ובהתאם גם באים לידי ביטוי בהקטנת תקציבי פרסום.  הרשת שבעבר נקראה "המשביר מחסני אופנה" עברה הליכי מיתוג ומתיחת פנים לאורך השנים. בישראל פועלים למעלה מ-50 סניפים של הרשת שמפעילה בנוסף את רשתות ההלבשה לנשים בהריון motherhood ופעוטות קרטר'ס-אושקוש.

מנכ"ל H&O הכחיש את הדברים ואמר לאייס בתגובה: "לא יודע ממי שמעתם את זה". ממשרד הפרסום לעומק התודעה לא התקבלה תגובה עד למועד פרסום הידיעה.

 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אחת שיודעת 01/07/2018 16:00
    הגב לתגובה זו
    מסכן מי שייקח אותם
  • 3.
    פעם שלישית גלידה (ל"ת)
    בדיחה 01/07/2018 15:52
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ירון 01/07/2018 15:21
    הגב לתגובה זו
    המנכ"ל ומנהלת השיווק הם אנשים גסי רוח ובריונים שלא מבינים דבר בפרסום או באופנה הם יודעים רק לדרוש, לטרטר ולצעוק אבל לא מוכנים לשלם על כלום לא הייתי נותן להם לנהל דוכן חולצות מזויפות בשוק הכרמל
  • 1.
    שוש חוחים 01/07/2018 14:44
    הגב לתגובה זו
    עבודה אינסופית בחצי חינם. כמעט בטוחה שלעומק התודעה לא ידעו מה מצפה להם.