
הרגע שבו פרסום הופך לאמנות: כל הסרטים שזכו בזהב בקאן
כשבועיים לאחר סיומה של תחרות קאן ליונס - תחרות הפרסום הגדולה והחשובה בעולם, במסגרת פסטיבל קאן, אפשר לנוח, להירגע וליהנות ממה שנחשב ל-State of the art - תמונת המצב העדכנית ביותר בתחום הפרסום, כפי שהיא באה לידי ביטוי באמצעות הזוכים בגראנד פרי וזהב בקטגוריית ה-FILM.
חלק מהסרטים הזוכים נחשפו כבר וזכו לתהודה במהלך השנה החולפת (TIDE בסופרבול ועוד) ועבור חלקם, קאן משמשת כהזדמנות להגיע לקהל מסביב לעולם, ואין טוב יותר מלעשות את זה בבמה המרכזית. בסיכום הקטגוריה, 11 סרטים זכו בזהב ושניים מתוכם הם גם זוכי גראנד פרי. הזוכים מגיעים מארה"ב, בריטניה, ספרד, אוסטרליה, ברזיל ושניים נוספים (שונים) מגיעים ממעצמת ה-FILM של השנים האחרונות - תאילנד.
Stop The Horor* *הסרטון עוסק בשינוי החוק הויקטוריאני באוסטרליה, לפיו המתת חסד היא אסורה. הסרטון קשה מאוד לצפייה ואינו מומלץ לכל אחד. ראו הוזהרתם.
Gene Project
Its A Tide Ad
The Secret
Nothing Beats A Londoner
- "ארץ נהדרת" הובילה עם 20.4% רייטינג - חדשות 12 עם פער ענק
- הרייטינג לא משקר: חדשות 12 שומרת על הפסגה, ערוץ 14 לא מצליח להתרומם
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
Clowns
The Talk
Hope
Endless Stories
HomePod - Welcome Home
Friendshit