תשיגו לי את קניה ווסט: בלוסטון תחבר טאלנטים לגופים בישראל
חברת ההפקות הישראלית בלוסטון משיקה בישראל "חטיבת טאלנטים ושיתופי פעולה בינלאומיים" שתפעל תחת לייב ניישן ישראל בבעלות גיא בסר ושי מור יוסף. תחת הכותרת היומרנית, בלוסטון באמצעות 'לייב ניישן ישראל' תעניק לגופים בישראל שירותי תיווך ליצירת קשר ושיתוף פעולה עם טלאנטים בינלאומיים כגון שחקנים, זמרים, דוגמנים ודוגמניות, מגישי טלוויזיה וכו', ואפילו נשיאי עבר.
כאמור, את הפעילות תנהל לייב ניישן ישראל (שלוחה של לייב ניישן הבינלאומית) ובתור נציגה המקומי של החברה בלוס אנג'לס ישמש תומר שמולביץ' מנג׳ר/מפיק AMT managment. בראש החטיבה יעמוד טל אייל סמנכ"ל השיווק של קבוצת בלוסטון.
בשנים האחרונות, חיברה בלוסטון בין סולן להקת איירוסמית' סטיבן טיילר למותג האופטיקה קרולינה למקה, בקמפיין לצד בר רפאלי. כמו כן חיברה בין ג'רמי פיבן (ארי מ'הפמלייה') לקמפיין עבור מותג Buyme ואת הדוגמן ג'רמי מיקס ("האסיר החתיך"), גם הוא לקמפיין של חברת קרולינה למקה. בחברה מציינים שהיתרון שלה הוא בקשרים הקרובים בלוס אנג'לס וביכולתה לארגן פגישה עם סוכני הטאלנטים בתוך מספר ימים.
לדברי גיא בסר, "פתיחת חטיבת הטאלנטים של לייב ניישן ישראל היא צעד מתבקש לאחר ההצלחות הגדולות של הטאלנטים שחיברנו להפקות שונות במהלך השנה שחלפה. כשותפים של לייב ניישן - תאגיד הבידור הגדול בעולם והיותנו נציגיה בישראל - אנו יכולים להגיע לכל טאלנט בעולם בכל תחום. החטיבה היא בשורה אמתית עבור עולם הפרסום והשיווק ועבור חברות ישראליות ובינלאומיות הפועלות בשוק המקומי".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה