לאחר הפרידה ממקאן: טיב טעם בחרה בבאומן שיטפל גם במדיה
חודשיים לאחר שהחליטה לעזוב את משרד הפרסום מקאן תל אביב לאחר שזה החל לטפל בתקציב הפרסום של רמי לוי, רשת הסופרמרקטים טיב טעם מפקידה את תקציב הפרסום בבאומן בר ריבנאי.
כאמור, ברשת טיב טעם התקבלה ההחלטה לסיים את ההתקשרות עם מקאן בעקבות חשש לניגוד אינטרסים, למרות הבטחה של מקאן לטיפול בתקציב בהפרדה מוחלטת מרמי לוי. לאייס נודע כי לוי בעצמו נתן אור ירוק למהלך אך בטיב טעם לא השתכנעו והעדיפו לחפש משרד אחר, ללא מכרז וללא דרישה לפרזנטציה, על סמך פגישות עם בעלי המשרדים.
על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של 'טיב טעם' עמד ב-2017 על כ-13 מיליון שקלים במחירי מחירון. בפועל, מדובר בכ-4 מיליון שקלים במחיר ריאלי, שרובם הופנו לפרסום בדיגיטל. ב-2018 כבר צמח התקציב ל-19 מיליון שקל במחירי מחירון, מתחילת השנה בלבד ועד לנקודת זמן זו. בנוסף שינתה החברה את תמהיל המדיה כשהפנתה את חלק הארי לטלוויזיה. יחד עם העברת תקציב הקריאייטיב, קבוצת פובליסיס תחל לטפל גם בתקציב המדיה של 'טיב טעם' באמצעות חברת הרכש של הקבוצה - זניט.
רשת 'טיב טעם' (שנסחרת בבורסה) מוחזקת כיום על ידי חברת הארגז שבראשה עומד חגי שלום. הרשת נרכשה על ידו בשנת 2009 ובראשה עומד כמנכ"ל עדי כהן, חתנו (לשעבר) של שלום.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.מישהו חייב לבדוק את נושא ה"סקס" במרות שיש שםאורן 18/07/2018 12:47הגב לתגובה זו0 0אם רק תקציבאית אחת תפתח את הפה בבאומן האדמה תרעדסגור
-
1.יאללה קבוצת פובלסיס, תעתיקו שוב סרט של Marks&Spencer (ל"ת)בהצלחה 17/07/2018 13:54הגב לתגובה זו1 0סגור
-
טוב (ל"ת)אמיר 17/07/2018 15:06הגב לתגובה זו0 0סגור