אפקט דומינו? ענבר מרחב לא בקקטוס: "דורשת משאבים רבים"
עוד ועוד משרדים מפנים עורף לתחרות הקריאייטיב של תעשיית הפרסום הישראלית. לאחר שפורסם לראשונה באייס על פרישת יהושע TBWA ועל כך שמקאן תל אביב לא יתמודד שנה שנייה ברציפות, גם משרד הפרסום ענבר מרחב G הודיע היום (יום א') כי לא ישתתף בתחרות השנה.
בשונה ממשרדים אחרים שבשל גודלם "נבלעים" בתוך תחרות הקקטוס, ענבר מרחב G שאינו נמנה על משרדי הענק, רשם בשנתיים האחרונות הצלחות נאות. ב-2016 זכה המשרד בגרנד קקטוס בדיגיטל על המהלך לנורופן, בנוסף ל-3 זכיות נוספות (זהב, כסף, ארד) וב-2017 זכה במהלך הרדיו הטוב ביותר עבור התשדירים לסטימצקי וכן בזהב בקטגוריית ה-PR ועוד.
במשרד הפרסום מסבירים כי סיבת הפרישה מהתחרות נעוצה במשאבים שאותם היא דורשת: "למה אנחנו בעצם לא ניגשים? למרות הצלחות לא מבוטלות (במיוחד לנוכח גודל המשרד) ואחרי בדיקה מעמיקה, הגענו למסקנה שמידת ההשקעה בתחרות אינה עומדת בקנה אחד למידת הרווח שניתן להפיק ממנה. ההגשות לתחרות קקטוס הזהב מייצרות השקעה של משאבים רבים. את המשאבים האלה החלטנו לנתב לטובת הלקוחות שלנו".
עם פרישת ענבר מרחב G, מקאן תל אביב, יהושע TBWA, אברהם וראובני פרידן (שמזה שנים לא מתמודד בתחרויות פרסום בארץ או בעולם), מארגני תחרות הקקטוס שמשותפת לאיגוד השיווק והפרסום יידרשו לבחון אם והיכן טעו בדרך שהובילה משרדים רבים לנטוש אותה.
מהנהלת הקקטוס נמסר בתגובה כי "מי שרוצה להשקיע בלקוחות, רצוי שיחשוב איך תחרות שמוקירה קראייטיב משפיעה על לקוחות, ועל האמונה שלהם, שקראייטיב טוב תורם לקידום המותג. ולטענות על העלות של התחרות - המחיר של 850 שקלים (ל-5 העבודות הראשונות, מ"ב) להגשה לא עולה בקנה אחד עם הטענה שההגשה יקרה".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.התחרות לא רלבנטיתאמיר 29/07/2018 17:53הגב לתגובה זו1 1הלקוחות שצריכים להתרשם מאיכות העבודות והתוצרים נמצאים בקבוצת מנהלי שיווק מצייצים ולא באיגוד שאינו רלבנטי.סגור