בורסה חדשה ברדיו הדיגיטלי: עוד דרך לפרסום פרוגרמטי
רשת הפרסום הישראלית ברדיו הדיגיטלי ADIO משיקה את AudioMax - מערכת פרסום פרוגרמתית לרכישת קמפיינים אודיו דיגיטליים במגוון תחנות רדיו ישראליות, אפליקציות שידור וערוצי מוזיקה בסטרימינג. המערכת - תוצר מבית AdsWizz, חברת Audio Ad Tech מהמובילות בעולם שנרכשה לאחרונה על ידי Pandora - הפועלת בשיתוף פעולה מסחרי ארוך שנים עם ADIO בישראל.
מערכת AudioMax תאפשר למפרסמים ולמשרדי המדיה לבצע רכישות קמפיינים אודיו דיגיטליים בתשדירי פרסום למאות אלפי מאזינים בישראל באמצעות בורסת פרסום הכוללת מגוון תחנות רדיו ותכני אודיו, בהם רדיו תל אביב, רדיו חיפה, רדיו א-שמס, תחנות רדיו נוספות, ממשקי שידור כגון TuneIn, תכניות מוקלטות בהאזנה אונדימנד ומגוון ערוצי מוזיקה ישראליים ובינ"ל.
ב- ADIO אומרים כי הקמפיינים מדידים ומטורגטים, מוגשים בזמן האזנה ודאית וללא יכולת דילוג או השתקה במכשירים הדיגיטליים. בתקופה זו עורכת החברה פיילוטים אחרונים להטמעה סופית של פלטפורמת AudioMax.
בחברה אומרים כי כל תחנת רדיו המשדרת באינטרנט תוכל להציע את שלל תכניה (תוכן בשידור חי ותוכן מוקלט אונדימנד) בזמן אמת למפרסמים. מצד שני, יוכלו המפרסמים לצאת בקמפיין רדיו מדיד ומטורגט ישירות לקהלי המטרה בבורסה דיגיטלית מתקדמת של היצע וביקוש.
"השקת הפעילות הפרוגרמטית פותחת למפרסמים דיגיטליים יכולת פרסום מתקדמת ופורצת דרך להגיע ישירות לקהלי המטרה שלהם", אומר דרור גנות, מנכ"ל ADIO, "עבורנו מדובר בהזדמנות נוספת לייצר למפרסמים קמפיינים אודיו דיגיטליים מושלמים ולהגדיל את ההכנסות מפרסום לשותפי התוכן שלנו".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.תחליתו ט או ת? (ל"ת)אלי 05/08/2018 16:05הגב לתגובה זו0 0סגור