השת"פ עלה שלב: באומן משמש כמשרד הפרסום של פייסבוק
שיתוף הפעולה בין באומן בר ריבנאי לפייסבוק ישראל עולה שלב. מה שהחל לפני מספר שבועות בקמפיין של משרד הפרסום עבור מותג מזרנים בינלאומי, בתיווך פייסבוק, הופך כעת לפעילות ישירה של באומן שמשמש כמשרד הפרסום של פייסבוק בישראל.
בשבוע האחרון עלו לרשת החברתית 3 סרטי גיוס למהנדסים ומפתחים עבור פייסבוק ישראל. הקמפיין שמאחוריו עומד באומן מתמקד בגיוס הון אנושי לחברה (שגם היא מתקשה באיתור המשאב האנושי) באמצעות הרשת החברתית-משפחתית של המגויסים הפוטנציאליים. סרטון אחד מציג את בני המשפחה של עובדי הפיתוח של פייסבוק, השני מתמקד בחבריהם והשלישי בבני הזוג.
מהבחינה התקציבית, למרות שמדובר בענקית הסושיאל עתירת המזומנים, פעילות הפרסום שלה אינה כוללת (נכון לעכשיו) השקעה ברכש מדיה אלא מוגבלת לפייסבוק בלבד - מטבע הדברים. מודל העבודה עם באומן בר ריבנאי, אם כן, הוא לפי ריטיינר קריאייטיב בלבד. עם זאת, ברור לכל שהחיבור לפייסבוק הוא הרבה יותר מעוד תקציב אלא סמל סטטוס יוקרתי למשרד שנבחר לעבוד עם התאגיד הבינלאומי ששינה את פני האינטרנט ועולם הפרסום בעשור האחרון.
ממשרד הפרסום באומן בר ריבנאי לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הידיעה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.אסטרטגיה נחמדהערן 06/08/2018 12:38הגב לתגובה זו0 0להביא את החברים, קרובי המשפחה ובני הזוג של העובדים של פייסבוק כדי שימליצו בשמם על מקום העבודה זו אסטרטגיה מאוד יפה. התוצאה לעיתים קצת מביכה ולאור כל מה שקורה עם פייסבוק גם קצת לא אמינה. אבל בסה״כ משרד הפרסום עשה עבודה טובהסגור