קמפיין החוצות המסתורי בת"א - יריית הפתיחה של אסף זמיר
פחות מ-3 חודשים לפני הבחירות המוניציפליות שייערכו ב-30 באוקטובר, יריית הפתיחה בקמפיין של אסף זמיר לראשות עיריית תל אביב כבר נשמעה. לאייס נודע כי קמפיין החוצות המסתורי שרץ בשבוע האחרון בכל רחבי העיר עם הטיזר "הגיע הזמן", שייך לזמיר שצפוי לפרסם מחר את חלקו השני.
יחד עם הבחירות לראשות עיריית ירושלים, שכבר הספיקו לייצר סערה תקשורתית, הבחירות לראשות עיריית תל אביב צפויות לרכז את מלוא תשומת הלב ברמה המוניציפלית ובהתאם גם לספק קרבות מעניינים בגזרה התקשורתית-קריאייטיבית. מחר, כאמור, יפורסם חלקו השני של הקמפיין עם ה"תשובה" - "אסף זמיר לראשות עיריית תל אביב". הקמפיין עלה בכל רחבי תל אביב יפו, בעיקר על גבי מתקני הרחוב של חברת JCDecaux.
בשונה מערי פריפריה, בבחירות בתל אביב, מעצם אופייה, משתתפים משרדי הפרסום הגדולים בישראל. הכוורת של זמיר כוללת את רמי יהודיחה, בעלי ומנכ"ל משרד הפרסום LEAD Ogilvy שמלווה אותו מאז מערכת הבחירות הראשונה שלו ב-2008. יהודיחה (שהיה בכוורת של ביבי בבחירות האחרונות לכנסת) ישמש כמנהל הקמפיין והאסטרטג הראשי, יחד עם משרד הפרסום שיטפל בכל פעילות הקריאייטיב. תחת יהודיחה, בגזרת הסושיאל של זמיר מטפל נמרוד פרידברג בעליו של פיד מדיה ולצידו יועץ האסטרטגיה יוני להב ובתפקיד הדוברת הדר אלוני לשעבר הדוברת של יאיר לפיד.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.מאיפה הכסף לשלם לכל אנשי הקמפיין?דיזנגוף 08/08/2018 08:30הגב לתגובה זו1 0זמיר לקח מנהלי קמפיין יקרים מאוד. מאיפה הכסף? הוא לא ערך סקר לפני שהחליט לרוץ? בסקרים האחרונים שפורסמו הוא מגרד את 5% . לא חבל?!סגור
-
הון ושלטוןמאיה 08/08/2018 13:08הגב לתגובה זו1 0מאשתוסגור
-
1.רבותיי, מדובר פה באסטרטגיה פוליטית פורצת דרך...שאפו על הטיזר 07/08/2018 17:10הגב לתגובה זו1 0כמה בסיסי וחסר מעוף. נו טוב, זה כולם כבר יודעים שהוא רץ בחסות חולדאי.סגור