בתוך 3 שנים: הכנסות אמזון מפרסום יעברו את שירותי הענן שלה

שירותי הפרסום של אמזון הם למעשה מה שמוגדר כ-product search engine, מנוע החיפוש שעליו משלמות חברות הענק שמשווקות את מוצריהן בפלטפורמה של אמזון
 | 
telegram

בתוך 3 שנים, ענקית הקמעונאות, המסחר המקוון ושירותי הענן אמזון צפויה לעבור את ההכנסות משירותי ה-AWS - Amazon Web Service שלה באמצעות ההכנסות שלה מפרסום - כך צופים האנליסטים וחברות המחקר.

שירותי הענן שאמזון מספקת, שבמסגרתם חברות רבות משתמשות בתשתיות חוות השרתים שלה עבור משאבי מחשוב, מהווים נתח של 73% מהרווח התפעולי של החברה שעומד על כ-1.4 מיליארד דולר, כך על פי הרבעון הראשון של 2018. על פי ההערכות, שירותי הפרסום של אמזון יעמדו בעוד 3 שנים (2021) על 16 מיליארד דולר, לעומת 15 מליארד דולר לשירותי הענן בשנה זו.

שירותי הפרסום של אמזון הם למעשה מה שמוגדר כ-product search engine, מנוע החיפוש שעליו משלמות חברות הענק שמשווקות את מוצריהם בפלטפורמה של אמזון ומיליוני הסוחרים הפרטיים מסביב לעולם. ההסבר, באופן הפשוט ביותר, הוא תשלום לאמזון עבור בולטות, קידום ומיקום פריים בתוצאות החיפוש של אמזון כפי שהן מופיעות בפני הגולשים וכשמדובר בענקית מסחר מקוון עם טראפיק של עשרות מיליוני גולשים, מדובר בתזרים משמעותי.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

כל כך משמעותי שבית ההשקעות Piper Jaffray מעריך שמנוע חיפוש המוצרים של אמזון מהווה כבר עכשיו 50% משוק חיפוש המוצרים ברשת, יותר מגוגל בתחום זה.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות