
דני יעקובוביץ' עוזב את גיתם BBDO - ועובר לראובני פרידן
לאחר 12 שנים בגיתם BBDO, מנהל הקריאטיב הראשי BBDO, דני יעקובוביץ' עוזב את המשרד ומצטרף לראובני פרידן שם ישמש במקביל לאיתי גרונר כמנהל קריאייטיב ראשי. את הקריאייטיב בגיתם ינהלו 3 סמנכ"לים: ערן ניר, שרון רפאל ועדו קריב. יעקובוביץ', מוותיקי המשרד, הצטרף לגיתם כמנהל קריאייטיב בתקופת מיכל המאירי. הוא התקדם לתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב ולאחר מינויו של עדו הרטוב למנכ"ל קבוצת גיתם BBDO, קודם לתפקיד מנהל הקריאיטיב הראשי של המשרד לאחר ששימש כסמנכ"ל משותף לצדו של שני גרשי שעזב את המשרד. לצד עשרות קמפיינים לסלקום, פוקס, מפעל הפיס, בנק הפועלים, מיצובישי ועודו, המהלך הבולט ביותר עליו חתום יעקובוביץ' הוא קמפיין "משיח" עבור סלקום TV, שליווה את החברה מאז השקת שירותי הטלוויזיה שלה. קמפיין זה זכה במספר רב של קקטוסים וזכיה באפ"י פלטינום השנה, וגם היווה נקודת מפנה בתפיסת הקריאייטיב של המשרד. מתיחת פנים וסיבוב חדש
הפרידה מיעקובוביץ' משלימה את מתיחת הפנים הפרסונלית של גיתם BBDO - תהליך שמתרחש באופן עקבי בשנים האחרונות ובא לידי ביטוי בכל החזיתות, החל מהמנהלים הבכירים. בראשית היו אלה עמית לבני ועדו הרטוב שהחליפו את מיכל המאירי, מאוחר יותר לבני פרש והרטוב נותר לבדו כמנכ"ל משרד הפרסום. במקביל, כאמור, פרש שני גרשי מתפקידו בניהול הקריאייטיב, לצד פרישות וגיוסים של דמויות נוספות במחלקת הקריאייטיב. עם הפיכתו של הרטוב לשותף בקבוצת התקשורת של גיתם מונו לפני מספר חודשים יובל ויינגסט וקרן בכר אמיתי למנכ"לים משותפים.
מזה זמן רב דובר בשוק על מעבר אפשרי של יעקובוביץ' מגיתם למשרד אחר. עם זאת, למרות חרושת השמועות יעקובוביץ' המשיך בתפקידו כמנהל הקריאייטיב הראשי של גיתם תוך שהוא מגייס למשרד את ניר ורפאל. השיחות עם ראובני פרידן התנהלו מתחת לרדאר בחודשים האחרונים ויחד עם הצעה כספית נאה, כל הצדדים השתכנעו כי זהו הצעד הנכון: ראובני פרידן קיבל לידיו איש קריאייטיב בכיר ומנהל מנוסה שיכול לבנות במשרד מחלקת קריאייטיב תחתיו, גיתם נותר עם מחלקת קריאייטיב מאוזנת תחת ידיהם של 3 סמנכ"לים מנוסים ויעקובוביץ' עצמו יצא לסיבוב חדש ומאתגר לאחר שנים רבות באותו המקום. מפנים זמן לניב חורש וזיו קורן
מבחינת משרד הפרסום ראובני פרידן מדובר במהלך דרמטי של עיבוי ניהול הקריאייטיב. במשרד חיפשו מזה זמן רב אחר דמות מובילה ודומיננטית שתוכל לאייש את התפקיד לצד איתי גרונר. אחת הסיבות היא הרצון לאפשר לניב חורש וזיו קורן המנכ"לים המשותפים את הזמן להשקיע במאמצי פיתוח עסקי מבלי לחלק את זמנם בין זה לבין התעסקות בניהול הקריאייטיב. יעקובוביץ' נבחר בעיקר בשל הרזומה העשיר שלו, הטיפול בלקוחות מובילים במשק ויכולתו לנהל קריאייטיב תוך כדי ניהול מערכות היחסים עם הלקוחות האסטרטגיים. את שדרת ניהול הקריאטיב בראובני פרידן משלימים ינאי וולף ורועי גוטמן, שקודם לתפקיד סמנכ"ל, ומנהלות הקריאיטיב מיטל קריא, הילי מנירב וענת יצחקי עבו. זיו קורן וניב חורש, מנכ״לים משותפים בראובני פרידן, מסרו: ״שמחים מאוד שדני בחר להצטרף אלינו. העבודות הפרסומיות של יעקובוביץ', יחד עם נסיונו, אופיו ויכולותיו הניהוליות, שמות אותו בטופ של מנהלי הקריאיטיב בישראל, ואין לנו ספק שלקוחותינו יהנו מכך מאוד. דני יעקובוביץ יחד עם איתי גרונר, והסמנכלים וולף וגוטמן, זו נבחרת מנהלי הקריאיטיב הכי טובה בעולם, ובין הטובות בארץ".
- איה בכור קוחניצקי מונתה לסמנכ"לית קריאייטיב בגיתם BBDO
- נערכים לחג: שופרסל גייסה את עמרי כספי לקמפיין לפסח
יעקובוביץ מסר: "גיתם היא חלק מהותי מהחיים שלי וממי שאני והמשרד תרם להתפתחות שלי לא פחות ממה שתרמתי לגיתם. אני רוצה להודות לשותפים ובעיקר לעדו הרטוב על תמיכה ואמון שלא מובן מאליו לקבל, גם בניצחונות וגם בכישלונות. אני משאיר מאחורי צוות מנהלים מוכשר בטירוף, והמון רגעים מכוננים ומאושרים". עדו הרטוב הוסיף: "דני חותם תקופה מפוארת בגיתם ואנחנו מודים לו על היצירתיות ההשקעה והמסירות כלפי המשרד ולקוחותיו, דני השקיע רבות בביצור המשרד כמוקד קריאטיבי שמשנה מציאות. ההנהגה הקריאיטיבית בענף מובלת על ידי סמנכ"לי הקריאטיב הטובים בענף שממשיכים את התנופה העצומה בה המשרד נמצא".
- 7.כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)גם זה יעבור... 04/09/2018 14:48הגב לתגובה זו
- 6.אחד שמכיר 04/09/2018 10:34הגב לתגובה זושתי הברקודות (בכר ווינגסט) הבינו שדני חזק והוא איום ועשו הכל להראות לו את הדרך החוצה. ככה זה כשהמנכלים הם פוליטיקאים קטנים חסרי כשרון שרק דואגים לשמור על הכסא. מה זה אומר על גיתם? בואו כבר זמן רב הם מראים במעשים ובימינויים שהם לא באמת משרד פרסום מקצועי ואיכותי הם משרד פוליטי עם פקידי פרסום...
- אליקה 06/09/2018 15:36הגב לתגובה זוזה הdna של גיתם. בחשנות פוליטית. סכינים בגב ואנשי קריאטיב חלשים לצידם. המשרד הכי מגעיל בענף
- 5.משיח 04/09/2018 08:23הגב לתגובה זודני דין בעיקר נעלם. משיח זה אודי כגן סחורה משומשת
- 4.בכור ושושי 03/09/2018 14:55הגב לתגובה זואי אפשר להיות "הכי טובה בעולם ובין הטובות בארץ" תנסו להבין לבד למה או שתרכשו פשוט קופי שעשה 12 שנות לימוד. ערניר- שוב פעם אתה דורך במקום. צא כבר לפרילאנס.
- אייל 04/09/2018 12:02הגב לתגובה זוזה כמובן נאמר בכוונה. אמנם זו דאחקה מטומטמת אבל עדיין לא מדובר בטעות
- כמה אתה טיפש (ל"ת)גידי 03/09/2018 16:08הגב לתגובה זו
- 3.אבו טוקבק 03/09/2018 11:43הגב לתגובה זונראה אותם מסתדרים בלי דני, צעד תמוה מאוד. מי בדיוק יוביל אותם? וכן, ראובני הרוויחו.
- ערן 03/09/2018 13:17הגב לתגובה זוגיתם היו משרד מוביל הרבה לפני שדני יעקובוביץ הגיע וימשיכו להיות משרד מוביל הרבה אחרי שהוא יילך. וזה מבלי לגרוע מהיכולות שלו. לכל אחד יש תחליף. מנהלים גדולים מדני עזבו את מקום עבודתם והכל המשיך להתנהל על מי מנוחות... ועדיין מדובר בגיוס יפה מאוד עבור ראובני
- נדב 03/09/2018 12:34הגב לתגובה זוכמו שהוביל עד היום. חחחחחח
- 2.מיכל 03/09/2018 10:53הגב לתגובה זואו כמו שאומרים אצלנו כל כלב בא גמדו
- 1.הימור שגוי (ל"ת)שיהיה בהצלחה בשאול 03/09/2018 10:01הגב לתגובה זו
- פול פוגבה 03/09/2018 10:54הגב לתגובה זושל דני או של ראובני פרידן?
- של דני כמובן (ל"ת)אני 03/09/2018 12:15