וואווי. גל גדות
צילום: יח"צ/ צילום מסך
פרסום ראשון

עם חזרתה לשוק - וואווי בחרה באייטם מדיה לטיפול ביח"צ

בבחירה היה מעורב גם משרד הפרסום לעומק התודעה שמטפל בוואווי בישראל וב-27 מדינות נוספות. המשרד נבחר על ידי המנהל האזורי של וואווי מבין 4 שהשתתפו בתהליך
משה בנימין | (10)

לאחר חצי שנה של היעדרות ונתק בעקבות הסכסוך המסחרי עם חברת אלקטרה, מותג הסלולר הסיני וואווי (Huawei) שהפך לשחקן מרכזי בשוק הסלולר העולמי, שב לישראל. לאייס נודע כי עם חזרת המותג לשוק המקומי - משרד היח"צ אייטם מדיה בבעלותו של יהודה שוויצר נבחר לטפל בתקציב ה-PR - ככל הנראה לאחר שהומלץ לחברה העולמית על ידי משרד הפרסום לעומק התודעה.

לאייס נודע כי הקשר החם שבין וואווי הבינלאומית, למשרד הפרסום לעומק התודעה המלווה אותם בישראל וב-27 מדינות מסביב לעולם, הוביל את מנהל האזור שמקום מושבו ביוון ואחראי גם על ישראל, לתת למשרד הפרסום את המנדט לאיתור משרד היח"צ שיטפל בתקציב, בכפוף לאישורו הסופי. על פי גורמים בשוק היח"צ, על התקציב התמודדו 4 משרדים שנפגשו עם נציגי לעומק התודעה ובסופו של דבר לאחר פגישות עם מנהל האזור שהגיע לישראל, נציגי החברה הסינית בחרו באייטם מדיה.  

וואוי. מכשירי P20

כאמור, ספקית מכשירי וואווי לישראל הייתה חברת אלקטרה וזאת לאחר שהשלימה את רכישת חברת אלפא טלקום, יבואנית המכשיר בשנת 2016. לאור סכסוך מסחרי בין הצדדים וטענות וואווי כי אלקטרה לא עומדת ביעדי הרכש שאליה התחייבה, בחרה החברה הסינית לנתק את קשריה עם אלקטרה, מה שהוביל לתביעה משפטית. במקביל דגמיו האחרונים של המכשיר לא יובאו לישראל על ידי אלקטרה ובשוק הורגש חוסר משמעותי במכשיר. 

בסיבוב החדש של החברה בישראל היא תעבוד במודל ייבוא גמיש יותר ולא דרך חברה אחת. בין מפיו המרכזיים של מותג הסלולר בישראל תהיה חברת רונלייט יבואנית מכשירי LG, לצד רשת KSP, בסט מובייל ובנוסף חברות הסלולר הישראליות כגון פרטנר, סלקום, פלאפון והוט מובייל. מודל העבודה הזה ש"מדלג" מעל לנציגות המקומית היה גם זה שהוביל את החברה העולמית להיעזר במשרד הפרסום לאיתור גוף היח"צ שינהל את התקציב בישראל.

כזכור, ביולי 2017 נערכה "רוטציה" מקומית בתקציבי היח"צ של מותגי הסלולר. במסגרתה, תקציב יחסי הציבור של פלאפון עבר משלמור תקשורת בבעלותה של אירינה שלמור לידי הראל מורדי. במקביל, תקציב היח"צ של גולן טלקום עבר מהראל מורדי לבן חורין אלכסנדרוביץ' ותקציב היח"צ של מותג הסלולר וואווי עבר מדני לוי תקשורת לאירינה שלמור. לפני מספר חודשים עוד דובר על חזרה אפשרית של דני לוי לוואווי אך זה זכה לאחרונה בתקציב היח"צ של סמסונג ישראל בתום מכרז שבו השתתפו 5 משרדים. 

ממשרד היח"צ אייטם מדיה ומחברת וואווי לא נמסרה תגובה לידיעה. 

 

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    אביב ויצמן 12/09/2018 13:59
    הגב לתגובה זו
    אין על אייטם מדיה!!
  • 9.
    דן 12/09/2018 11:00
    הגב לתגובה זו
    מעניין לראות אם יעשו ריבאונד
  • 8.
    משרד מעולה", צנוע ועם צוות חזק. מגיע להם (ל"ת)
    לקוח 09/09/2018 11:17
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    משרד חזק, אנשים טובים ומותג לא פשוט... בהצלחה (ל"ת)
    דוד 07/09/2018 08:34
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אליהו 06/09/2018 22:17
    הגב לתגובה זו
    אייטם מדיה עד היום היו מתחת לרדאר אבל הם הולכים לפרוץ בענק בשנה הקרובה. שאפו!
  • 5.
    יהודה מהנחמדים והמקצועיים בענף. צנוע ןנותן בראש (ל"ת)
    קולגה 06/09/2018 20:40
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    LOL 06/09/2018 15:23
    הגב לתגובה זו
    https://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3745794,00.html
  • 3.
    רביב עזרן 06/09/2018 14:39
    הגב לתגובה זו
    אייטם מדיה משרד מקצועי ומבין מאוד בטכנולוגיה וסלולר- וואווי עשו צעד חכם מאוד! בהצלחה חברים!
  • 2.
    דודי מהרצליה 06/09/2018 14:30
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד, עושים עבודה יסודית ומצוינת, אחלה אנשים, המשיכו כך.
  • 1.
    ברכות 06/09/2018 14:01
    הגב לתגובה זו
    הכי מגיע לך - מקצוען אמיתי, שעובד נטו בשביל הלקוחות. הכרה שבאה בזמן !