בן מוסקל בונה כוורת בבאומן: ממנה 4 סמנכ"לי לקוחות חדשים
השבוע נערכה במשרדי באומן בר ריבנאי מסיבת "פרידה חגיגית" מיוסי לובטון ודורית גוילי. לובטון וגוילי לא פורשים כמובן, אבל במובן מסוים מסיימים את דרכם בבאומן ומתחילים רשמית בתפקידם הרוחבי בהנהלת פובליסיס ישראל - לובטון כמנכ"ל ויו"ר הקבוצה וגוילי כסמנכ"ל פעילות הקבוצה.
במקביל למעבר לובטון לראש הפירמידה, בן מוסקל (ששימש כמשנה למנכ"ל) נכנס לתפקיד המנכ"ל בבאומן ובימים אלו מתחיל לבנות את הכוורת הניהולית סביבו עם מינויים של 4 סמנכ"לי לקוחות חדשים.
לאייס נודע כי ה-4 שנכנסים לתפקידם החדש הם לי ברין, אביב בן זקרי, נעה שרף מילר וליה רוזנפלד. ארבעתם עובדים כיום במשרד, שימשו כמנהלי לקוחות בשנתיים האחרונות ועל רקע מינויים לתפקיד יהפכו גם לחברי הנהלה.
לי ברין, בעלת 9 שנות ניסיון בעולם הפרסום, בתחום ניהול לקוח, התחילה את דרכה במקאן שם טיפלה במותג סלולר וממנו עברה לבאומן לפני 8 שנים. נעה שרף מילר עובדת בבאומן ב-8 השנים האחרונות. היא החלה את דרכה כתקציבאית במשרד ובשנותיה האחרונות שימשה כסופרוויזר ובין השאר טיפלה בלקוחות אסטרטגיים של המשרד כגון סופר פארם, ישראכרט ושטראוס.
מימין: נעה שרף מילר, אביב בן זיקרי, לי ברין וליה רוזנפלד
ליה רוזנפלד אף היא מוותיקות באומן והחלה את דרכה במשרד לפני 7.5 שנים. לאחר כשנתיים עברה ללקוח המשרד סופר-פארם (שבו טיפלה כשהייתה בבאומן) לתפקיד מנהלת פרסום בו שימשה למשך 4.5 שנים שבהן טיפלה בשפה התקשורתית של המותג במקביל לשפה התקשורתית של המותג הפרטי 'לייף'. לפני כשנה שבה לבאומן והחלה לטפל בתקציב שטראוס.
בן זיקרי החל את דרכו בענף הפרסום לפני כ-10 שנים כתקציבאי בשלמור אבנון עמיחי (שהפך ל-y&r ולאחר מכן סגר את שעריו בישראל). ב-2016 הצטרף לבאומן בר ריבנאי ובדרך עבר גם בגפן טים ופובליסיס. במרוצת השנים טיפל בתקציבי טורנדו, שטראוס, דלק מוטורס, אסם ועוד.
מוסקל שבעצמו צמח מעולמות השיווק וניהול הלקוח אומר לאייס: "המינוי הוא חלק מהאני מאמין של המשרד לקדם מנהלים מבפנים. זה מהלך טבעי לאור תרומתם בשנים האחרונות בתחום ניהול הלקוחות".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
7.הנושא כבר עבר לעיתונות - בן תתכונן (ל"ת)יעל 28/10/2018 17:31הגב לתגובה זו1 0סגור
-
6.בן זה לא יוסי :( (ל"ת)רוני 24/10/2018 07:46הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.לא מכירה את הפרסונות אבל מוסקלאקס קולגה לקוחה 13/10/2018 18:40הגב לתגובה זו3 0איש חכם ואינטילגנט ועם זאת מייצג הרבה מהמחלות של משרדי פרסום כיום - שורת הרווח בלבד לנגד עיניו לא טובת הלקוח, לא אינטגריטי, וגם לא הרעיון הפרסומי הקריאיטיב הכי יצירתי...דורסני וחלקלק בחזקת מחבק ודוקר. שומרת מרחק ומאחלת בהצלחה לעמיתיו החדשים.סגור
-
4.זילות של התפקיד סמנכ"ל (ל"ת)ישראלי מצוי 12/10/2018 12:58הגב לתגובה זו1 3סגור
-
3.מהלך מוצלחאחד שמכיר 12/10/2018 06:46הגב לתגובה זו0 1בן תותח. רציני, חכם ובנאדם. לי ונעה מהממות - בהצלחה!סגור
- טען עוד
-
2.ברגע שיכנס עיתונאי לבאומן בר - הכל יתהפך (ל"ת)אורן 11/10/2018 17:15הגב לתגובה זו3 0סגור
-
שרק ישאלו את מחזיקת תיק דלק (ל"ת)ענת 28/10/2018 14:09הגב לתגובה זו4 0סגור
-
כל כך נכון (ל"ת)מיכל 28/10/2018 09:59הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.כמו הפטרון שלו לשעבר ריצ'י- ממנה לסמנכ"ל כל זב חוטם (ל"ת)עמית פרסמן 11/10/2018 16:37הגב לתגובה זו1 0סגור