
קריאייטיב בינ"ל: אמזון בפרסומות מעולות על תופעת הבינג'
העולם וגם אנחנו כבר כמה שנים נמצאים במוד בינג'. שורפים שעות על גבי שעות בצפייה אובססיבית, הנאה רצופה מהולה במזוכיזם, לילות לבנים מופלאים וכואבים כאחד, מלאים בתוכן מרתק ומהנה. תוכן שמשפיע על כולנו לפעמים יותר ממה שאנחנו חושבים.
עם ההבחנה הזו יוצאת Amazon Prime בסדרת פרסומות משעשעת שמעבירה את התובנה שאנחנו לא רק מושפעים מהתוכן שבו אנחנו צופים, אנחנו ממש הופכים להיות חלק ממנו. כל פרסומת עוסקת בסדרה אחרת המשודרת באמזון פריים ומציגה באסקלציה המבוצעת היטב וערוכה בצורה מרעננת, כיצד צפיית הבינג' משנה את חיינו.
אפשר להתווכח האם הקמפיין יגרום לעלייה במספר המנויים לשירות, אבל על דבר אחד אי אפשר להתווכח, שבסוף אנשים רוצים לראות תוכן טוב, לא משנה עם זה בשירות סטרימינג כזה או אחר או בקמפיין פרסומי, כפי שתראו עכשיו. צפייה מהנה.
- הדדליין מתקרב: אמזון מצטרפת למרוץ לרכישת טיקטוק
- איירובוט צוללת ב-35% - חשש שהחברה לא תוכל להמשיך בפעילות
- קשת שומרת על ההובלה, רשת חוגגת שיא - אבל עם כוכבית
- חדשות 13 מאבדת רייטינג, כאן 11 עוקפת אותה; קרב צמוד גם בפריים טיים
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
*** הכותב לירון בן יעקב הוא איש קריאייטיב ב-NoNoNoNoNoYes ומרצה לפרסום במסלול האקדמי במכללה למנהל