
צעד קדימה: מור פסו אבלגון מונתה לסמנכ"ל השיווק של קסטרו
שנתיים לאחר שפרשה מאדלר חומסקי ועברה "לצד של הלקוח", לתפקיד סמנכ"ל השיווק של דלתא, מור פסו אבלגון (35) עושה צעד נוסף קדימה ומתברגת לתפקיד נחשק בשוק האופנה המקומי - סמנכ"ל השיווק של קסטרו. פסו אבלגון נכנסת לתפקיד שלא אויש בשנים האחרונות והיה תחת אחריותו של גבי רוטר, המנכ"ל המשותף של החברה.
"אני מברך על הצטרפותה של מור פסו אבלגון להנהלת החברה כחלק מתהליך ההתחדשות שאנו מבצעים" אמר רוטר. "מור נמנית על דור העתיד של מנהלי השיווק בישראל אשר צמחו בעידן הדיגיטלי ואני בטוח שהיא תהווה תוספת כוח משמעותית ותתרום לחיזוק המותג ולהתפתחותה של קסטרו". כאמור, לפסו אבלגון ניסיון רב מעולם הפרסום לאחר שצמחה בתפקידי ניהול לקוח במשרד הפרסום אדלר חומסקי. לאחר שעברה לדלתא הקשר עם אדלר חומסקי נשמר מעצם היותו משרד הפרסום של מותג האופנה. בקסטרו היא תעבוד מול משרד הפרסום ראובני פרידן שמטפל במותג ובהתאם תקבל לידיה תקציב פרסום גדול בהרבה מקודמו בדלתא.
על פי יפעת בקרת פרסום, כ-70% מתקציב הפרסום של קסטרו מופנה לטלוויזיה. 23% מופנים לגזרת הדיגיטל והשאר מתחלקים בין עיתונות, רדיו ושילוט חוצות. התקציב נאמד בכ-10 מיליון שקלים ואם לשפוט על פי דבריו של רוטר שציין את העובדה שפסו אבלגון גדלה "בעידן הדיגיטלי", חלק הדיגיטל מתוך התקציב צפוי לקבל דגש רב יותר כדי לענות על צרכי הקהל בימים אלו.
- 6.ר 15/10/2018 20:11הגב לתגובה זותותחית, בהצלחה!
- 5.זה אני 15/10/2018 13:01הגב לתגובה זואחרי מה שעשתה מדלתא אפשר רק לדמיין מה תעשה עם קסטרו בהצלחה!
- 4.אלופה מלא בהצלחה ! (ל"ת)גל 15/10/2018 11:30הגב לתגובה זו
- 3.בחורה עם אנרגיות שיא - מינוי מעולה! שיהיה בהצלחה (ל"ת)פומיקי 15/10/2018 11:03הגב לתגובה זו
- 2.איד 15/10/2018 10:55הגב לתגובה זווהכי לוהטת שיש
- 1.לימורי 15/10/2018 10:38הגב לתגובה זוזה הזמן להמשיך קדימה לקסטרו. חחח