מןר פסו אבלגון
צילום: זוהר שטרית

צעד קדימה: מור פסו אבלגון מונתה לסמנכ"ל השיווק של קסטרו

לפסו אבלגון ניסיון רב מעולם הפרסום לאחר שצמחה בתפקידי ניהול לקוח במשרד הפרסום אדלר חומסקי. בשנתיים האחרונות שימשה כסמנכ"ל שיווק בדלתא
משה בנימין | (6)

שנתיים לאחר שפרשה מאדלר חומסקי ועברה "לצד של הלקוח", לתפקיד סמנכ"ל השיווק של דלתא, מור פסו אבלגון (35) עושה צעד נוסף קדימה ומתברגת לתפקיד נחשק בשוק האופנה המקומי - סמנכ"ל השיווק של קסטרו. פסו אבלגון נכנסת לתפקיד שלא אויש בשנים האחרונות והיה תחת אחריותו של גבי רוטר, המנכ"ל המשותף של החברה. 

"אני מברך על הצטרפותה של מור פסו אבלגון להנהלת החברה כחלק מתהליך ההתחדשות שאנו  מבצעים" אמר רוטר. "מור נמנית על דור העתיד של מנהלי השיווק בישראל אשר צמחו בעידן הדיגיטלי ואני בטוח שהיא תהווה תוספת כוח משמעותית ותתרום לחיזוק המותג ולהתפתחותה של קסטרו".   כאמור, לפסו אבלגון ניסיון רב מעולם הפרסום לאחר שצמחה בתפקידי ניהול לקוח במשרד הפרסום אדלר חומסקי. לאחר שעברה לדלתא הקשר עם אדלר חומסקי נשמר מעצם היותו משרד הפרסום של מותג האופנה. בקסטרו היא תעבוד מול משרד הפרסום ראובני פרידן שמטפל במותג ובהתאם תקבל לידיה תקציב פרסום גדול בהרבה מקודמו בדלתא. 

על פי יפעת בקרת פרסום, כ-70% מתקציב הפרסום של קסטרו מופנה לטלוויזיה. 23% מופנים לגזרת הדיגיטל והשאר מתחלקים בין עיתונות, רדיו ושילוט חוצות. התקציב נאמד בכ-10 מיליון שקלים ואם לשפוט על פי דבריו של רוטר שציין את העובדה שפסו אבלגון גדלה "בעידן הדיגיטלי", חלק הדיגיטל מתוך התקציב צפוי לקבל דגש רב יותר כדי לענות על צרכי הקהל בימים אלו.

 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    ר 15/10/2018 20:11
    הגב לתגובה זו
    תותחית, בהצלחה!
  • 5.
    זה אני 15/10/2018 13:01
    הגב לתגובה זו
    אחרי מה שעשתה מדלתא אפשר רק לדמיין מה תעשה עם קסטרו בהצלחה!
  • 4.
    אלופה מלא בהצלחה ! (ל"ת)
    גל 15/10/2018 11:30
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בחורה עם אנרגיות שיא - מינוי מעולה! שיהיה בהצלחה (ל"ת)
    פומיקי 15/10/2018 11:03
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    איד 15/10/2018 10:55
    הגב לתגובה זו
    והכי לוהטת שיש
  • 1.
    לימורי 15/10/2018 10:38
    הגב לתגובה זו
    זה הזמן להמשיך קדימה לקסטרו. חחח