HODL IT: כוכב משחקי הכס בקמפיין בינ"ל של באומן ל-eToro
משרד הפרסום באומן בר ריבנאי מחזק את מגמת הפרסום הבינלאומי שאותה החל על רקע שיתוף הפעולה עם פייסבוק ישראל. קמפיין חדש של משרד הפרסום (שאינו קשור לפייסבוק) עלה השבוע עבור חברת eToro, פלטפורמת השקעות חברתיות שהוקמה ב-2007 על ידי יוני ורונן אסיא.
החיבור בין הצדדים החל בחודש יולי האחרון ובתחילת השבוע נחשף לראשונה באמצעות טיזר מתוך הקמפיין המלא שעלה היום שבו מוצג כריסטיאן ניירן, כוכב הסדרה המצליחה 'משחקי הכס' בה הוא מגלם את הודור. הקונספט הקריאייטיבי הוא סביב המילה HODL - מונח מעולם הקריפטו המייצג שיבוש של המילה hold ומשמעותו להחזיק בקריפטו ולא למכור אותו. נראה כי לפחות בבחירת השחקן להובלת הקמפיין, באומן הולך על בטוח לאחר שחברת סודה סטרים הוכיחה עד כמה כוכבי התכנית משמשים כעוגן ויראלי בסדרת הקמפיינים שלה מהשנים האחרונות.
מנכ"ל באומן בר ריבנאי, בן מוסקל: "אני שמח על הצטרפות eToro למערך הלקוחות של המשרד. העבודה על הקמפיין שהנו סנונית ראשונה לעבודה המשותפת היא תוצר של התמקדות המשרד בשנה האחרונה בפיתוח יכולות ברנדפורמנס לצורך עבודה עם חברות ישראליות הפועלות בחו״ל". הקמפיין שמיועד להופיע במדיה מחוץ לישראל, יקודם באמצעות פובליסיס העולמית שמשרדיה יהיו אחראים להתאמת הקמפיינים לכל מדינה.
קרדיטים - לקוח
יוני אסיא- מייסד ומנכ״ל
ניר שמולביץ - סמנכ״ל שיווק
אביטל סובול - מנהלת שיווק
שלומי דוביש - קופירייטר
מור ברקאי - ארט דירקטורית
קרדיטים משרד הפרסום
דורית גווילי-COO פובליסיס בן מוסקל - מנכ״ל
עידן רגב - מנהל קריאייטיב ראשי
נאור יצחק - מנהל קריאייטיב
עומרי צידון - קופירייטר
שני סופר ואנאי רווה - ארטיות
נועה שרף- סמנכ״ל לקוחות
שירלי כונקה - סופרווייזרית
מור לויט וניצן כהן פינגרוב - תקציבאיות
טלי ששון - מפיקה
סמנכ״ל אסטרטגיה- ג׳ו ברוך
סופרוויזרית אסטרטגיה- לורה גויכמן
אסטרטגיית מדיה- רונית שקל
אסטרטגיה - אווה חסון
במאי- רני כרמלי
מפיק - אריאל פרידן
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.זה כל כך גרוע כל כך לא מצחיק (ל"ת)חביב 21/10/2018 17:59הגב לתגובה זו3 0סגור
-
1.במאי ישראלי...הפקה ישראלית...מאכזב מאוד 21/10/2018 13:25הגב לתגובה זו0 0חבל, הרעיון הבסיסי חביב.סגור