
צילום: b-smart
תקציב הפרסום של רשת 'מחסני השוק' עובר ל'אביב פרסום'
פרסום ראשון: הצלחה למשרד הפרסום החדש והאנונימי יחסית שזכה בתקציב בהיקף של כ-10 מיליון שקלים בשנה. עד כה התקציב טופל בזרמון גרופ
תקציב הפרסום של רשת השיווק מחסני השוק עובר למשרד הפרסום אביב פרסום – כך נודע לאייס. עד כה טופל התקציב במשרד זרמון גרופ שהעלה לפני מספר חודשים קמפיין בכיכובה של אופירה אסייג.
משרד אביב פרסום בבעלותם של בנצי ג'ורנו וניס אביטן, הוקם רק לפני 4 שנים, ונחשב לאנונימי יחסית בברנז'ה. בין תקציביו אפשר למנות את עיריית באר שבע, חברת כיוונים, רשת המקסיקני, גודמן בית ספר למשחק ומיתוס סטירט פוד. לכן הזכייה בתקציב הנוכחי, שנאמד בכ-10 מיליון שקלים, נחשב להישג גדול למשרד הזה.
במסגרת החוזה החדש, משרד הפרסום יהיה אחראי על הובלת מהלכים שיווקיים בטלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות, מודעות בעיתונות, תוכן שיווקי, דיגיטל. כמו כן ינהל 'אביב פרסום', גם את הנכסים הדיגיטליים של הרשת, כגון עמוד הפייסבוק הפעיל שלה.
מחסני השוק מונה 28 סניפים, כשחלק מהאסטרטגיה שלה היא המתחייבות למחרים נמוכים לאורך כל השנה. היא נוסדה ב-1996, מונה כיום כ-1,700 עובדים, והיא אחת הספונסריות של אלופת ישראל בכדורגל הפועל באר שבע.
מנהל השיווק של רשת מחסני השוק, איתי נעמן מסר כי "אנו שמחים להצטרף לשורת הלקוחות של משרד הפרסום החדשני והיצירתי אביב פרסום ומצפים לעבודתנו המשותפת, במסגרתה נוביל מהלכים יצירתיים וחדשניים אשר יטיבו עם לקוחותינו בין אם בפעילות האונליין ובין אם בפעילות ברצפת המכירה בסניפים השונים ברחבי הארץ".
בנצי ג'ורנו, אחד מבעלי אביב פרסום, הוסיף: "אנו גאים ונרגשים לעבוד עם רשת מכובדת ומובילה כמו מחסני השוק, במטרה להצעיד אותה קדימה עם קריאייטיב חדשני המותאם לקצב המהיר של הצרכן הישראלי. אנו בטוחים כי המהלכים אותם נוביל יזכו לתהודה ובידול רב המותאמים לשפה ולאני מאמין של החברה".
- 4.מאריו - עוקב . 02/11/2018 20:44הגב לתגובה זומשרד קטן , שעושה דברים מדהימים - רשת המקסיקני תפעול מדהים בדיגיטל , עיצוב גרפי ללקוחות קטנים בדרום בצורה סופר קריאטיבית , אני בעל עסק בדרום בינוני גדול , אני אחרי 5 שנות פעילות שוקל מאוד מעבר לחבר'ה האלה , עלו והצליחו , מגיע לכם!
- 3.דב 31/10/2018 17:08הגב לתגובה זוזרמון תכל'ס עושים עבודה גרועה....
- ביי 01/11/2018 09:15הגב לתגובה זואפילו הפה של אילון כבר לא כל כך גדול. זרמון גרופ הוא אפילו לא צל חיוור של המשרד שהיה לפני עשור - עשור וחצי. פעם הם טיפלו בפוקס, ב-AIG בדומינוס פיצה, בסיטרואן ועוד ועוד. אבל אז כל הדברים שהם עשו חזרו אליהם כמו בומרנג והזוגיות בין זרמון לגולדמן התפוצצה להם בפנים ומה שנשאר זה כלום ושום דבר
- 2.ערן 31/10/2018 16:08הגב לתגובה זוכשלקוח אחד מהווה 70% מהמחזור שלך (וזה מה שיהיה במקרה הזה) זה מתכון בטוח לאסון. הלקוח בטוח שהוא קנה את המשרד ויתעלק עליו. המשרד מצידו יתאבד בשביל לשמור על הלקוח וישיקע בו שעות עבודה לא הגיוניות והתוצאה תהיה שמתוך ה-10 מיליון ₪ אולי 5% יכנס לחשבון הבנק של המשרד והכל יילך על כוח אדם. ותוסיפו את העובדה שמדובר בלקוח ריטייל ברמה הבסיסית ביותר כך שהלקוח הזה גם לא באמת יאפשר למשרד גם אם מדובר במשרד מעולה להביא את היכולות הקריאטיביות שלו לידי ביטוי. אני מצטער אם אני מבאס מישהו אבל זו המציאות... ובכל זאת מאחל להם הצלחה!
- כל מילה בסלע (ל"ת)דניאל 24/11/2018 17:25הגב לתגובה זו
- 1.הילה 31/10/2018 14:42הגב לתגובה זואלופים בהצלחה!!!