תקציב הפרסום של סולגאר עובר לזרמון: יעמוד על 4 מ' שקל
משרד הפרסום זרמון גרופ בבעלותו של אילון זרמון מקבל לידיו את תקציב הפרסום של אמברוזיה סופהרב, יצרנית ויבואנית תוספי התזונה סופהרב והמותג המוכר יותר סולגאר. תקציב הפרסום השנתי נאמד בכ-4 מיליון שקלים.
אמברוזיה סופהרב, בבעלות איש העסקים איתן מרקוביץ, היא מהחברות המובילות בישראל בתחום הויטמינים, מינרלים ותוספי תזונה ובעלת המפעל הגדול בתחומו בישראל הממוקם בנצרת עילית. החברה נוסדה ב-1986 וב-30 השנים האחרונות מתמחה בפיתוח, ייצור, ייצוא ושיווק של תוספי תזונה. החברה מייבאת את המותג הבינלאומי 'סולגאר' שמכיל כ-30 פטנטים עולמיים (בליין תוספי הבריאות שלו) עם טכנולוגיות מתקדמות על פני 70 שנות פעילות.
אליקה מרחבי, מנכ"ל קבוצת זרמון: "אני מברכת את משפחת אמברוזיה - סופהרב על הצטרפותם למשרד. עם הניסיון שלנו והמותג המקסים והמאתגר אני בטוחה שנעשה עבודה מצוינת יחד".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
4.ברכות והצלחהעופר גל 20/11/2018 06:40הגב לתגובה זו0 0בחירה טובה שיהיה לכם בהצלחהסגור
-
3.אליקה בחייאת מה את עושה שם...?היחיד שיודע 19/11/2018 20:53הגב לתגובה זו0 0תברחי, תברחי אוהב אותך בלבסגור
-
2.אחרי שהתחילו לעשות עבודה טובה דווקא לעבור לזרמון? (ל"ת)אוי 19/11/2018 13:16הגב לתגובה זו3 0סגור
-
1.מזל שהמנכ"לית חברה של הבעליםאחת שיודעת 19/11/2018 12:46הגב לתגובה זו2 0איזה כיף שהמנכ"לית החדשה חברה של הבעלים וככה עוברים תקציבים! מותג כושל ומשרד כושלסגור