
דוחות פרטנר: תוספת של 23 אלף מנויי טלוויזיה ברבעון ה-3
חברת התקשורת פרטנר פרסמה בוקר את דוחותיה לרבעון ה-3 של שנת 2018. הכנסות החברה ברבעון ה-3 הסתכמו בכ-822 מיליון שקל, ירידה של כ-4 מיליון שקל בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, כאשר ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי סלולר (ARPU) ירדה לכ-60 שקל בהשוואה לכ-64 ברבעון המקביל ב-2017.
עם זאת, בהסתכלות על הרבעון הקודם, החברה דווקא רושמת עלייה של כ-34% בהכנסות ושיפור בהכנסה הממוצעת למנוי סלולר, שעמדה ברבעון הקודם על 57 שקל. כמו כן, שיעור הנטישה בסלולר ירד לכ-8%, בהשוואה לכ-8.9% ברבעון המקביל אשתקד.
בגזרת הטלוויזיה, מנוע הצמיחה העתידי בשוק התקשורת הישראלי, פרטנר דיווחה על 118 אלף מנויים (106 אלף ביומו האחרון של הרבעון). החברה הוסיפה למצבת לקוחות ה-TV שלה 23 אלף משקי בית ברבעון ה-3.
עם זאת, בשורה התחתונה היא מסכמת את הרבעון עם ירידה חדה של כ-52% ברווח הנקי שהסתכם בכ-26 מיליון שקל בהשוואה לכ-54 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, אך רושמת עלייה נאה מרווח נקי של כ-2 מיליון שקל ברבעון הקודם.
- פצצת רייטינג: 38.2% לגמר האירוויזיון - עם פיק של 45%
- רייטינג מצוין לכאן 11: 23.2% לחצי הגמר הראשון של האירוויזיון
- 1.על הפנים, שרות גרוע, התנתקויות..לא מומלץ בכלל (ל"ת)רוי 21/11/2018 14:54הגב לתגובה זו