אופירה אסייג, פאולה רוזנברג ומרב מילר בקמפיין של באומן
צילום: יח"צ

תנו יד: באומן בפיצ'ר מיוחד בפייסבוק עבור מהלך לנשים מוכות

בפעילות, נראית אישה והגולש הוזמן ללחוץ על ידה. בווידאו שמתחיל, האשה מבקשת שיניח לה וכך הגולש מקבל במפתיע את התחושה הלא נעימה של אלימות נגד אשה
משה בנימין | (3)

משרד הפרסום באומן בר ריבנאי נרתם למען המאבק באלימות נגד נשים. קמפיין חדש של המשרד, ועמותת ל.א. לאלימות סיוע לנשים מוכות,  שעלה אתמול לאוויר בפייסבוק עושה שימוש מיוחד בפיצ'ר אינטראקטיבי של הרשת החברתית (לשימוש במובייל בלבד) שבמסגרתו גולשים יוכלו לקבל תחושה (לא נעימה) של הפעלת כח אלים כנגד אשה. לטובת המהלך והגברת המודעות נרתמו גם נשים מוכרות כגון מרב מילר, פאולה רוזנברג, אופירה אסייג, הדר לוי ויונה אליאן. 

במשרד הפרסום מסבירים, כי "במטרה לעזור להעלאת המודעות עבור הנשים וסיוע בתרומות, ולהגיע בצורה יותר נגישה אל הגולש/ת הממוצע/ת, נעשה שימוש חכם בכלי ה- Live Photo בפייסבוק, ששימש עד כה למטרות שעשוע, ושבו נדרש הגולש ללחוץ על תמונה ברציפות כדי שהווידאו יתנגן".

בפעילות, נראתה אישה והגולש הוזמן ללחוץ על היד שלה, באותו הרגע הופעל הווידאו והאישה שבווידאו נראתה במצוקה וביקשה שיעזבו לה את היד. כך, השתתף הגולש בצורה וירטואלית בסוג של אקט אלים כלפי אישה מבלי שהוא ציפה לזה.

 

קרדיטים מנכ״ל: בן מוסקל מנהל קריאייטיב ראשי: עידן רגב COO: דורית גווילי קריאייטיב: איתמר פרדני הפקה: מאיה פלמון ניהול לקוח: שירלי כונקה אסטרטגיית מדיה: רונית שקל פובליסיס מדיה: אלירן אור ואווה כהן

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    תרצה 27/11/2018 10:23
    הגב לתגובה זו
    באומן מדהימים בהרבה מאוד מקרים אבל מדובר בבאנר מלפני 15 שנה בגלגולו הנוכחי ולא שום תובנה אמיתית. נחמד לגמרי אבל מעצבן ששימוש בפיצ'ר מעניין כביכול עולה על הרצון להוציא תובנה חדשה החוצה וממשרד כמו באומן מצפים להרבה יותר.
  • 2.
    זיבי 27/11/2018 08:35
    הגב לתגובה זו
    לא אישה!
  • 1.
    אמיתית 27/11/2018 01:01
    הגב לתגובה זו
    מה זה הדבר הזה? זה גרוע בכל כך.הרבה רמות! פרסום אידיאולוגיק של לפני 15 שנה. מביך