ארטימדיה מאבק הנשים
צילום: סריקה

147 אלף חשיפות למהלך התמיכה של ארטימדיה במחאת הנשים

מ-19:30, עתם התחלת הפגנת המחאה בכיכר רבין, ולמשך שעה, הפקיעה חברת הפרסום הפרוגרמטי בווידאו את הקמפיינים בווידאו לטובת שקופית תמיכה במאבק
אלכסנדר כץ | (2)

כאות הזדהות עם מחאת הנשים, חברת ארטימדיה המתמחה בפרסום פרוגרמטי בווידאו עצרה אתמול (יום ג') מ-19:30, מועד תחילת ההפגנה הגדולה בכיכר רבין, את הקמפיינים בווידאו באתרים עמם היא עובדת. למשך שעה הופיעה שקופית במקום פרירול פרסומי, בה נכתב "עצרנו אתכם כדי שתיקחו רגע ותחשבו על אלימות נגד נשים".

בין האתרים בהם הופיעה השקופית, אפשר למנות את וואלה, ערוץ הספורט, ONE, אתרי קבוצת הארץ, MAKO של קשת, אתר רשת, ערוץ עשר, וגם ביזפורטל ואייס מקבוצת קו מנחה. לאייס נודע כי באותה שעה, רשמה השקופית של ארטימדיה 147 אלף חשיפות. 

במכתב שהועבר מוקדם יותר אתמול לאתרים, הסבירו בארטימדיה כי "כחברה המובילה את הפרסום באינטרנט בישראל, יש לנו אחריות להוביל את השיח באינטרנט תוך דאגה לשיח ערכי ולהתנהגות הולמת. כאות הזדהות עם מחאת הנשים המתקיימת בימים אלו, ומתוך תקווה לשינוי אמיתי שיבוא, החלטנו, ביחד עם אתרי התוכן הישראלים, לתמוך במאבק הנשים ולהעביר לכלל הגולשים ברשת הישראלית את מסר המאבק של מחאת הנשים".   בחברה אומרים כי המטרה היא "לגרום לכל עם ישראל לעצור רגע ולחשוב על מעשי האלימות כנגד נשים. אנו בטוחים כי כולכם מתחברים לחשיבות המחאה ותקבלו בהבנה את העצירה הזמנית בהגשת הפרסום".  

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    וואו הציניות 05/12/2018 15:02
    הגב לתגובה זו
    מה נסגר עם החברה הזאת
  • 1.
    כחברה מובילה בהגשת 7 פרסומות על תוכן של 3 שניות... (ל"ת)
    וייס 05/12/2018 11:00
    הגב לתגובה זו