אחרי הבלאגן - צחי הלוי הופך את סערת החתונה לקמפיין חדש
חודשיים בלבד לאחר החתונה של צחי הלוי ולוסי אהריש שהרעישה את המדינה והפכה לשיחת היום, השחקן-זמר מככב בקמפיין חדש שממנף את ההמולה התקשורתית ומשלב בתסריט התייחסות לאירוע.
אחרי שמדינה שלמה נכנסה לחייהם, צחי הלוי הבין שמעז אפשר גם להוציא מתוק ונענה להצעה לככב בקמפיין. לאחר טיזרים שעלו לאוויר משעות הבוקר, שבהם נראה הלוי בסצנת חתונה לצד מישהי דומה לאהריש (מצולמת מהגב בלבד), נחשף כי הקמפיין הוא של חברת Home Hero, שחקנית חדשה בשוק המכירה והרכישה של נדל"ן שמציעה פתרון על גבי פלטפורמה חדשה שפיתחה. מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום אברהם.
המסר המרכזי שאותו מקדמת החברה בפרסומת מדבר על "לקנות ולמכור דירה בלי כל הרע". במסגרת זו הלוי, בשיחה עם חבר, מציג סיטואציות שהיו מושלמות ללא הפרט הקטן שהורס הכל, כגון "להתחתן עם האדם המדהים בעולם, בלי שלכל אחד יהיה מה להגיד על זה". קריצה קריצה.
קרדיטים
סמנכ"ל קריאטיב: שחר פילר
סמנכ"ל לקוחות: רועי חננאל
ארט: ענתי אושרי
קופי: שחף רז
סופרוויזרית: שירי ונטורה
חברת הפקה: עמרי פז
במאית: שלי כרמל
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה