הופק ב-60 יורו וטוב יותר מג'ון לואיס: סרטון הכריסמס הוויראלי
נתחיל מהסוף. סרטון הפרסומת שתראו הופק ב-60 יורו, לפני 5 שנים והוא בכלל לא פרסומת. כל אלו לא הפריעו לו להפוך השנה לאחת מפרסומות הכריסמס הכי ויראליות ולהיות מוגדר על ידי הגולשים, כטוב יותר מפרסומת "הילד והפסנתר" של John Lewis, בכיכובו של סר אלטון ג'ון.
פיל בסטיל, יוצר בריטי הוציא לאור ב-2014 סרטון קצר לכריסמס בשם Love is a gift, פיל שיתף אותו ברשת החברתית, אבל הסרטון לא זכה לתשומת לב הראויה.
השנה לאחר שהיוצר ראה את הפרסומת המרגשת של John Lewis, הוא החליט לשתף שוב את הסרטון שלו עם הגולשים ואלו, לאחר זמן קצר אימצו אותו כדוגמא מצויינת לסרטון סטוריטלינג שהם היו רוצים לקבל ממפרסמים והגדירו אותו, לא פחות ולא יותר, כפרסומת טובה מזו של John Lewis לחג המולד.
בראיון לעיתון האינדיפנדנט טען היוצר, כי "לא תמיד צריך תקציב ענקי, אלא רק נרטיב עצמתי שמצליח להעביר את המסר". והמשיך "אני חושב שיש סוג של מהפכה בתעשיית הפרסום, אנשים כבר לא רוצים להיות מותקפים על ידי המסר הפרסומי, מה שהופך את עבודת היוצרים למאתגרת יותר, כי הם צריכים "למכור" בצורה עקיפה".
קשה לשפוט את ההצלחה של הסרטון הקצר כקמפיין, לפחות במונחים פרסומיים, אחרי הכל לא מדובר בפרסומת אמתית, אבל ההזדמנות הבאה לא איחרה לבוא.
לאחרונה, נקרא היוצר הבריטי לדגל לצורך הפקה של סרטון מרגש נוסף, הפעם כחלק מקמפיין שנתי של תכנית הבוקר "Good Morning Britain" שמטרתו לעלות מודעות ולגייס מתנדבים שיעזרו לאנשים להתמודד עם בדידות או אבדן.
האם גם הפעם הוא עמד באתגר? נתחיל, בלהכין את הממחטות.
הכותב הוא מרצה במסלול האקדמי המכללה למנהל ומנהל קריאייטיב במשרד הפרסום NoNoNoNoNoYes
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.אדירדרור 09/12/2018 22:57הגב לתגובה זו0 0סרט מרגש ענקסגור
-
1.כותרת נחמדהלא מבין 09/12/2018 11:29הגב לתגובה זו0 2איך העלות נמדדת בפועל? לא שילמו זכויות על המוזיקה? ערכו הכל באייפון? לא עשו הכנות לשידור? הזמן של היוצר לא נחשב לשווה ערך לכסף?סגור