פרטנר TV חושפת נתוני צפייה: נטפליקס ויוטיוב שולטות במסך
מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי, חשף היום (יום ב') לראשונה את נתוני השימוש בשירותי הטלוויזיה פרטנר TV. על פי הנתונים אותם חשף בבוועידת הדיגיטל של TheMarker, עולה כי 51% מהזמן מול המסך של הצופים מורכב מאפליקציות ושירותי צפייה נדחית. לקוחות פרטנר צופים בטלוויזיה בממוצע 4.5 שעות מדי יום. מדובר בנתונים גבוהים מזמן הצפייה הממוצע בישראל, וגם מזמן הצפייה הממוצע בארה"ב.
49% מהזמן - שעתיים ו-12 דקות - מוקדשים לצפייה ליניארית בערוצים השונים. שאר הזמן מתחלק בין הפלטפורמות השונות. שעה ו-19 דקות, שהם כמעט שליש מזמן הצפייה היומי, הוא באפליקציות ובשירותי התוכן, דוגמת נטפליקס, יוטיוב ועוד. ב-22% הנוספים, קצת פחות משעה, לקוחות פרטנר TV צופים ב-Time Shifted TV - צפייה נדחית, בין אם בשירות Catch up או ב-VOD.
"שנת 2019 תהיה שנה שבה החלק של ה-51% יילך ויגדל עוד יותר", אמר בנבנישתי בוועידה. "לא צריך להיות נביא בשביל זה, מספיק לראות את ההשקעה האדירה של נטפליקס בתוכן - 13 מיליארד דולר בשנה אחת. יותר ממילארד דולר בחודש, יותר מ-250 מיליון דולר בשבוע, מאות סדרות חדשות בכל שנה ועוד עשרות סרטים חדשים שחלקם, כמו 'רומא', צפויים להיות מועמדים לאוסקר".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.מה עם ההתנקיות?שמיל 25/12/2018 09:38הגב לתגובה זו0 0בלתי נסבל.....סגור