
M&C Saatchi יטפל בתקציב הפרסום של 'בי-קיור לייזר'
משרד הפרסום M&C Saatchi יטפל בתקציב הפרסום של בי-קיור לייזר - מכשיר הלייזר לטיפול בכאבים שנובעים מבעיות אורתופדיות ופציעות. את המותג מלווה בשנים האחרונות שחקן הכדורסל (לשעבר) מיקי ברקוביץ'.
בקמפיין רשת חדש שעלה לאוויר תחת הקונספט "תודה מיקי", מופיעים אנשים שמודים לברקוביץ' באופן אישי על ההצלחה בטיפול, וזה מתקן אותם ומסביר שהתודה מגיעה לבי-קיור לייזר.
מור שלוסר, מנהלת הפיתוח העסקי של המותג: "'בי-קיור לייזר הוא מוצר טכנולוגי ישראלי ייחודי שזוכה להצלחה בכל העולם. לשמחתי מצאנו במשרד הפרסום M&C שותף אמתי לדרך שלנו, אנחנו מאמינים ומקווים שיחד נצעד לעבר כיבוש כל היעדים שלנו בשנים הקרובות". צור גולן מנהל הקריאייטיב ובעלים משותף במשרד הפרסום: "'בי-קיור לייזר הוא לא עוד מכשיר, מדובר ממש בסטרטאפ ישראלי שהצליח בגדול והיום הוא משנה חיים עבור אנשים שסובלים מכאבים, פציעות ומגוון פצעים. מבחינתי לחשוף את המכשיר לכמה שיותר ישראלים זה אתגר בעל חשיבות ערכית".
- 1.כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)גם זה יעבור... 24/12/2018 14:20הגב לתגובה זו
- היו מתים לליגה הזאת (ל"ת)מיכל 25/12/2018 18:43הגב לתגובה זו
- שירה 24/12/2018 16:21הגב לתגובה זושתמשיך לחלחל ולהרעיל אותך מבפנים, מגיב עלוב וקנאי.