אובר חשיפה, פחות מקוריות: הקמפיינים שאימצו את 'בית הנייר'

השבוע עלו פרנטר ומזרחי טפחות עם קמפיינים בסגנון הסדרה המדוברת. הראשונה בטרנד הייתה מימון ישיר בקמפיין רדיו לפני חודשיים, ובסוף 2018 - שופרסל בטלוויזיה
 | 
telegram
(5)

החברות הישראליות מאמצות לחיקן בחום את הסדרה 'בית הנייר', ומעלים קמפיינים בסגנון הסדרה הספרדית המדוברת, שכבשה בחודשים האחרונים את העולם. מדובר בקמפיין לשירות נטפליקס בפרטנר TV, בכיכובם של אייל קיציס ומריאנו אידלמן, ובהפקת משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב

 

הקמפיין השני הוא עבור בנק מזרחי טפחות ובכיכובו של דביר בנדק וכוכבי הרשת מיכאל ספיר ובן קיסר. הסרטון יוצא נגד תופעת המעבר לשירות הדיגיטלי שכבשה את סקטור הבנקאות. על הפרסומת חתום משרד הפרסום ראובני פרידן

כותרת ראשית

- כל הכותרות

לפני כ-3 שבועות, לקראת השנה האזרחית החדשה, עלתה פרסומת של שופרסל מלווה בנעימת הנושא של הסדרה. על הקמפיין חתום אדלר חומסקי.

 

הראשונה לזהות את הלהיט ומי שכנראה הובילה את הטרנד הזה, הייתה מימון ישיר, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר יער לוי,  שכבר לפני חודשיים עלתה עם קמפיין רדיו עם הלחן של השיר של בית הנייר. 

 

לצד זאת עולה החשש כי עודף קמפיינים בסגנון הסדרה ייצור מיאוס בקרב קהל הצרכנים. השאלה היא האם המותגים השונים ימשיכו לאממץ את הסדרה, או שיעברו לטרנד הבא. 

תגובות לכתבה(5):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    Pathetic (ל"ת)
    D 22/01/2019 09:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    הפרסומת של רולדין שעשו ברשת היתה המנצחת (ל"ת)
    נטלי 17/01/2019 23:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מזרחי פשוט מביך
    אוסלו 17/01/2019 10:52
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מה הקשר למוצר.מי הקריאטיב שהביא את זה וגרוע יותר מי הלקוח שאישר את זה. עלוב
    סגור
  • 1.
    אין כמו ברוקנר יער לוי שעשו למימון ישיר לפני כולם (ל"ת)
    מבין 16/01/2019 23:43
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • והכותב אולי עובד בברוקנר? (ל"ת)
    המבין יבין 17/01/2019 15:18
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות