אובר חשיפה, פחות מקוריות: הקמפיינים שאימצו את 'בית הנייר'
החברות הישראליות מאמצות לחיקן בחום את הסדרה 'בית הנייר', ומעלים קמפיינים בסגנון הסדרה הספרדית המדוברת, שכבשה בחודשים האחרונים את העולם. מדובר בקמפיין לשירות נטפליקס בפרטנר TV, בכיכובם של אייל קיציס ומריאנו אידלמן, ובהפקת משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב.
לפני כ-3 שבועות, לקראת השנה האזרחית החדשה, עלתה פרסומת של שופרסל מלווה בנעימת הנושא של הסדרה. על הקמפיין חתום אדלר חומסקי.
הראשונה לזהות את הלהיט ומי שכנראה הובילה את הטרנד הזה, הייתה מימון ישיר, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר יער לוי, שכבר לפני חודשיים עלתה עם קמפיין רדיו עם הלחן של השיר של בית הנייר.
לצד זאת עולה החשש כי עודף קמפיינים בסגנון הסדרה ייצור מיאוס בקרב קהל הצרכנים. השאלה היא האם המותגים השונים ימשיכו לאממץ את הסדרה, או שיעברו לטרנד הבא.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
4.Pathetic (ל"ת)D 22/01/2019 09:37הגב לתגובה זו2 0סגור
-
3.הפרסומת של רולדין שעשו ברשת היתה המנצחת (ל"ת)נטלי 17/01/2019 23:16הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.מזרחי פשוט מביךאוסלו 17/01/2019 10:52הגב לתגובה זו6 0מה הקשר למוצר.מי הקריאטיב שהביא את זה וגרוע יותר מי הלקוח שאישר את זה. עלובסגור
-
1.אין כמו ברוקנר יער לוי שעשו למימון ישיר לפני כולם (ל"ת)מבין 16/01/2019 23:43הגב לתגובה זו5 2סגור
-
והכותב אולי עובד בברוקנר? (ל"ת)המבין יבין 17/01/2019 15:18הגב לתגובה זו4 2סגור
הנקראות ביותר
העמוד