ראובני פרידן משיק את BAKERY - יחידת BTL דיגיטלי
משרד הפרסום ראובני פרידן השיק את BAKERY - יחידת BTL דיגיטלי שתנוהל על ידי סמנכ"ל הקריאייטיב רועי גוטמן - כך נודע לאייס.
ה-BAKERY כבר נותנת שירותים ל-HOT, AIG, HOT mobile, שברולט ועוד, ומיועדת להעניק שירותים גם ללקוחות שאינם מטופלים בראובני פרידן. הדגש בפעילות החברה שהוקמה במסגרת המענה של המשרד ללקוחותיו והבנת הצורך - הוא על מתן פתרונות עיצוביים מהירים בעולמות הדיגיטל, מבאנרים ומיניסייטים מכירתיים ועד לבניית שפות גרפיות למותגים בפלטפורמות חברתיות. בנוסף תעניק החברה שירותי מיתוג וגרפיקה בעולמות הפרינט.
זיו קורן וניב חורש, מנכ"לים משותפים בראובני פרידן: "עולם השיווק עובר למיקרו-פרסום, עם עבודה בקהלים ומהלכים מדויקים ומטורגטים. ראובני פרידן בחרה להיות בחזית של המהפכה הזו ולכן החלטנו להקים יחידה עצמאית שיכולה לייצר חומרי BTL דיגיטליים בזמן קצר, לטובת קהלים ומסרים שונים".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
6.כל הכבוד! (ל"ת)רותם 20/01/2019 12:47הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.מה זה BTL דיגיטלי?! (ל"ת)מוישה 20/01/2019 09:50הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.עבודה הראשונה שלהם... הלוגו שלהםראובן 18/01/2019 06:36הגב לתגובה זו1 0רעיון גרוע וביצוע מזעזע, שיהיה בהצלחהסגור
-
3.מחלקה לדפי נחיתה ובאנריםאורן 17/01/2019 19:18הגב לתגובה זו1 0פיהקתי.סגור
-
2.הלוגו ראשוני מדימו דג 17/01/2019 16:14הגב לתגובה זו2 0בעיות צבעים וריווחים...סגור
- טען עוד
-
1.אז הם פתחו סטודיו BTL, מה הניוז פה? (ל"ת)מצוקת חומרים משה? 17/01/2019 14:23הגב לתגובה זו1 0סגור