SHARE מדיה. מימין: גיא שלו ומתן מה אהבתי
צילום: אדיר לוטן

SHARE מצרפת 2 לקוחות ומשיקה קמפיין משפיענים בארה"ב

בין הלקוחות שגייסה החברה: GA-DE קוסמטיקה (ג'ייד) ופרויקט תגלית
משה בנימין |

סוכנות התוכן והמשפיענים SHARE בבעלותם של גיא שלו ומתן מה אהבתי פותחת את 2019 עם גיוס נאה של לקוחות ופעילות תוכן מעבר לים. בין הלקוחות שגייסה החברה: GA-DE קוסמטיקה (ג'ייד) ופרויקט תגלית

בחברה מציינים כי מטרת הקמפיין של תגלית היא "הגדלת החשיפה בקרב זכאים לקבלת תגלית בין יהודי התפוצות והרשמות חדשות" עבור הפרויקט. הקמפיין הבינלאומי נאמד בכ-45 אלף דולר. בקמפיין ל-GA-DE עובדת SHARE עם קלואי פלדמן, היוטיוברית היהודייה, ה-3 בהיקף עוקביה בעולם.  

"התפיסה האסטרטגית שלנו כחברה היא להשפיע ולייצר סדר יום בשוק האמריקאי באמצעות מובילי דעת קהל ומשפיענים על פי המודל שפיתחנו בישראל וזוכה להצלחה", כך לדברי שלו ומה אהבתי, המנכ"לים המשותפים של SHARE. "אין ספק שהפעילות שלנו בשוק הבינלאומי עשויה לתרום בחיזוק הקשר בין שני הקהלים והדבר יהווה לטווח הרחוק מקפצה הסברתית ברמה הבינלאומית".  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה