לראשונה רשת יוחננוף שוכרת יח"צ: התקשרה עם 'ארד תקשורת'
מערך הדוברות ויחסי הציבור של רשת המרכולים יוחננוף ינוהל על ידי משרד יחסי הציבור ארד תקשורת – כך נודע לאייס. מדובר על הפעם הראשונה בה שוכרת הרשת משרד יחסי ציבור, מאז החלה להפעיל מרכולים אי-שם בתחילת שנות ה-90. את ניהול התקציב תוביל נעמה צלנר, שותפה וסמנכ"ל אסטרטגיה בארד תקשורת.
בשנות ה-70 ייסדו אילנה ומרדכי יוחננוף את חברת יוחננוף שעסקה בתחילת דרכה כחברה סיטונאית. בשנת 1992 נכנסה החברה לפעילות קמעונאית מורחבת וכיום הרשת מונה 25 סניפים בפריסה ארצית. למרות צמיחתה, הרשת שומרת על צביון משפחתי ומנוהלת על ידי האחים והאחיות למשפחת יוחננוף בראשותו של איתן יוחננוף.
דגנית שורץ, מנהלת השיווק והפרסום של יוחננוף מסרה: "כמותג קמעונאי משפחתי מוביל בתחומו הצורך במשרד שיטפל ביחסי הציבור שלנו הפך להיות הכרחי עם התפרשות המותג ברמה ארצית. פניה של מפת הקמעונאות הישראלית עוברים שינויים משמעותיים בשנים האחרונות. לקחנו על עצמנו להוביל לתפיסה שיווקית חדשה השמה את הדגש על חיבור לקהילה וסטנדרטים חדשים ברשת המרכולים. אנחנו מאמינים שעם ארד תקשורת וניסיונם הרב בעולם הקמעונאי נוכל לשקף תקשורתית את פעילות הרשת ברחבי הארץ".
ארד תקשורת היא אחת מחברות יחסי הציבור והאסטרטגיה הגדולות בארץ, שנוסדה על ידי האחים איל ויובל ארד, ונמצאת כיום בבעלות טלי רוזן ובניהול משותף עם צלנר. החברה מתמחה בייעוץ תקשורתי ותדמיתי וניהול משברים לחברות ישראליות ובינלאומיות מהסקטור הציבורי והפרטי, ובין לקוחותיה סנו, מיטב דש, פירמת עוה"ד מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות', תגבור, הסגל הקונסולרי, איגוד חברות האשראי, מכון וינגייט, היינאן איירליינס, ועוד.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה