מהלך ייחודי של Hooligans ו-MSD: טיפול בסרטן כמיצג אמנות
The Art of Besting Cancer משלבת חומרים קליניים אמתיים שנאצרו במשך חודשים יחד עם אמנות קלאסית ואמנות דיגיטלית. התוצאה היא פרויקט מרהיב ויוצא דופן
פורטרטים ממוסגרים של תאי סרטן, הקרנות תלת-ממד של גידולים על פסלים קלאסיים וצנצנות לאחסון גידולים שהפכו לפיקסלים צבעוניים. כל אלו מרכיבים את המיצגים שהופכים יחד לתערוכת אמנות בשם The Art of Besting Cancer, של חברת MSD ו-Hooligans - שמדמה את האונקולוגים והצוות המטפל במחלת הסרטן לאמנים.
המהלך של MSD באמצעות ה-Hooligans מסמן את האונקולוגים והצוות המטפל כקהל היעד - כמי שמטפלים מדי יום בסרטן ומתמודדים לא מעט עם בדידות מקצועית, אובדן ואפילו אבל. הפרויקט מציב במרכזו את נקודת המבט של הצוות המטפל שכמעט ולא מקבלת הכרה ומנסה להעצים אותם בדרך שתגרום להם לראות את המקצוע המורכב באור אחר.
התערוכה - The Art of Besting Cancer היא ראשונה מסוגה, ומשלבת חומרים קליניים אמתיים שנאצרו במשך חודשים ארוכים, יחד עם אמנות קלאסית ואמנות דיגיטלית. במשך שנה, חקרו Hooligans יחד עם הצוות ב-MSD את מלאכת הטיפול בסרטן, יחד עם אונקולוגים, פתולוגים, חוקרי סרטן וכירורגים מובילים שפרטו את הנושא לנקודות מפתח. החומרים שנאספו קיבלו טוויסט אמנותי והפכו, בעזרת חברת Oproduction, ל-4 מיצגים אמנותיים.
התערוכה הושקה בכנס השנתי של AACR, EACR ו-ISCR (האגודות האמריקאית, האירופאית והישראלית לחקר הסרטן) בבנייני האומה בירושלים, שמשך אלפי אונקולוגים מרחבי העולם, ובעקבות התגובות זכה גם לאזכורים במגזינים רפואיים באירופה. כרגע נבדקת אפשרות לתצוגה קבועה ב-3 מכונים אונקולוגיים בישראל, שהתעניינו בה.
קרדיטים
מנהלת יחידת אונקולוגיה, MSD: איריס אהרוני
מנהלת שיווק ודיגיטל, MSD: לחן שלומוביץ
מנהלת קריאייטיב ראשית: שהר לוינשטיין
מנהלת ארט ראשית: מרים מושינסקי
מנהלת פרויקט: ספיר דגן
מנהל קריאייטיב: טל מנור
ארט דירקטור: ינאי הלוי
קריאייטיב: אורי אגמון, ליאור ברגמן
עיצוב: וובה בלינקי
פיתוח אתר התערוכה: מתן מדינה, עומרי פיינשטיין
הפקת תערוכה: Oproduction – אסנת אהרון, משה שטיבי ושלי כץ
במאי וצלם: אור קפלן
עריכה ופוסט: ים טל
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
7.יפה מאודדניאל קליינברג 06/02/2019 11:18הגב לתגובה זו0 0רלוונטי, איכותי וטוב. כל הכבוד לנוגעים במלאה.סגור
-
6.וואו וואו וואוושוב וואו 31/01/2019 14:12הגב לתגובה זו0 0פשוט מהמםסגור
-
5.מושלם בכל רמהאחד שלא יודע 30/01/2019 19:42הגב לתגובה זו0 0עבודה מעוררת קנאה. סחתיין ללקוח שאישר והלך עם זה עד הסוףסגור
-
4.מדהים כרגיל (ל"ת)BGNH 30/01/2019 18:38הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.וואוצד לקוח 30/01/2019 15:34הגב לתגובה זו1 0ככה פרסום צריך להראותסגור
- טען עוד
-
2.רמה גבוההרני 30/01/2019 14:30הגב לתגובה זו1 0ככה צריך להראות פרסוםסגור
-
1.מדהים ומצמררמנהלת שיווק 30/01/2019 11:14הגב לתגובה זו1 0וואו, מרגש מאוד! שאפו גדול לכל המעורביםסגור