לאחר הפיצול: mako ימכור את הפרסום לתכני החדשות בדיגיטל
לאחר הפיצול בטלוויזיה ורכישת חלקה של רשת בחברת החדשות על ידי קשת, מכירות הפרסום בדיגיטל לתכני החדשות יופקדו בידי הצוותים המסחריים של mako - כך נודע לאייס.
בשנים האחרונות, תחת ההחזקה המשותפת של קשת ורשת בחברת החדשות, מכירות הפרסום על תכני החדשות בדיגיטל הופקדו בידי חברת פוזיטיב המייצגת את שני הצדדים.
עם הסכם רכישת מלוא האחזקה בחברת החדשות ב-120 מיליון שקלים, היה זה מהלך מתבקש ש-mako, זרוע הדיגיטלי של קשת, ייקח לידיו את הפרסום בנכסים הדיגיטליים של חדשות 12. תזמון המהלך מהותי, בימים אלו, על רקע מערכת הבחירות, שמזרימה מיליוני שקלים בפרסום לצד תכנים דיגיטליים, בדגש על תוכן חדשותי ואיננו אפשרי בטלוויזיה, אלא רק בדיגיטל.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה