לאחר 20 שנה בארד תקשורת: היח"צ של אגד עובר למשעל-ורניק
לאחר כ-20 שנה שבהן עבדה עם משרד יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי ארד תקשורת, תקציב יחסי הציבור של חברת אגד עובר למשעל-ורניק שזכה לאחרונה במכרז - כך נודע לאייס.
המשרד, בבעלות יריב ורניק ויהונתן משעל, זכה בתקציב היח"צ והאסטרטגיה של מפעיל התחבורה הגדול בישראל בתום הליך מכרזי ממושך שהתנהל בשבועות האחרונים. הטריגר ליציאה למכרז הוא הזכייה של יובל ארד, בעליו של משרד יחסי הציבור בבחירות לראשות מועצת כוכב יאיר-צור יגאל שלמענה פרש מהמשרד. ההתקשרות עם יריב ורניק ויהונתן משעל מתבצעת בתקופה מאתגרת עבור אגד, שמצויה בעיצומו של תהליך השינוי המבני במסגרתו תהפוך מאגודה שיתופית לחברה.
דובר אגד, רון רטנר: "לאחר הליך בדיקה ארוך ומקצועי, בחרנו במשעל-ורניק ללוות את הטיפול התקשורתי והאסטרטגי של החברה. מדובר באחד המשרדים המבטיחים בתחום, שמשלב בין פירמה צעירה לשותפים מנוסים, וככזה הוא מתאים היטב ל-DNA הארגוני של אגד ולעמידה באתגרים העומדים בפניה בשנים הקרובות".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.כל פלוץ נהיה "יועץ" (ל"ת)אורן 05/02/2019 10:48הגב לתגובה זו1 1סגור
-
ואתה הפלוץ הראשי.. (ל"ת)צורי 05/02/2019 11:54הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.זה הבן של ניסים משעל? (ל"ת)משעל 04/02/2019 17:41הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.ארוך ומקצועי! (ל"ת)חח 04/02/2019 16:56הגב לתגובה זו0 0סגור