
קסטרו תצא בקמפיין עם כוכב 'הכלה מאיסטנבול' - בהובלת אדלר
חברת האופנה הישראלית קסטרו תופסת טרמפ על הסדרה הכי לוהטת ומדוברת בישראל - הכלה מאיסטנבול. החברה הודיעה שתצלם בקרוב קמפיין בכיכובו של בירקאי הרדל, שמגלם בסדרה את האח הצעיר מוראט, במשפחת בוראן. הרדל יצטלם לקמפיין לצידה של הפרזנטורית הקבועה רותם סלע. בחברה מזדרזים להבהיר שהקמפיין החד פעמי לא משנה את מעמדם של שאר הפרזנטורים אביב אלוש ועומר דרור, עימם צפויים קמפיינים נוספים במהלך השנה הקרובה.
הקמפיין יהיה גם הראשון של משרד הפרסום אדלר חומסקי אליו עבר התקציב של קסטרו בתום 30 שנה של עבודה משותפת עם ראובני פרידן. לפני מספר חודשים הצטרפה לקסטרו מור פסו אבלגון שמונתה לתפקיד סמנכ"לית השיווק. העבר המשותף של פסו אבלגון עם אדלר חומסקי שבו עבדה בעבר כמנהלת לקוחות, יחד עם רצון חברת האופנה לרענן את מערך הפרסום, הכריע את הכף לטובת אדלר חומסקי.
בשבוע הבא (יום ד') תערוך החברה מסיבת עיתונאים בהשתתפות השחקן, בירקאי הרדל, יחד עם רותם סלע, בסניף קסטרו בדיזנגוף. לאחר מכן, החברה תקיים גם מפגש מעריצים לקהל הרחב.
- 6.שגבי רוטר יבין תם עידן מנהלות פרסום.רק בזבוז ופנטזיות . (ל"ת)רפאל 09/02/2019 17:05הגב לתגובה זו
- 5.ההוא עם המעיל 06/02/2019 14:44הגב לתגובה זושלא יעשה שום דבר למותג או למכירות, אבל אדלר יוציאו חשבונית
- 4.קוקיה 06/02/2019 14:39הגב לתגובה זוואף מילה על המעורבות של אדלר חומסקי. עליבות. מגיע לקסטרו...
- 3.שלי 06/02/2019 13:10הגב לתגובה זואוי ואבוי קסטרו
- 2.גבר 06/02/2019 12:37הגב לתגובה זוזה מיוחד
- 1.כותל 06/02/2019 12:11הגב לתגובה זוובכלל מה פשר הפריחה הארדואנית הזו...