מצטרפים ל-GO. מימין: כפיר ראובני רז ושגיא איצקוביץ'
צילום: יח"צ

GO: שגיא איצקוביץ' וכפיר ראובני רז מצטרפים לסוכנות הדיגיטל

איצקוביץ' שמגיע מאדלר מונה לסמנכ"ל אסטרטגיה. ראובני רז שעבד עד לאחרונה בחברת הייטק ימונה למנהל הקריאייטיב הראשי
משה בנימין | (2)

שגיא איצקוביץ' וכפיר ראובני רז מצטרפים לסוכנות השיווק הדיגיטלי GO. איצקוביץ' שהגיע מאדלר חומסקי, ורז לשעבר במקאן תל אביב מונו בהתאמה לסמנכ"ל אסטרטגיה ומנהל הקריאייטיב הראשי.

בסוכנות שמוחזקת בבעלות משותפת של אדיר רגב ואייל חומסקי ומעסיקה כיום כ-85 עובדים מציינים כי "המינויים החדשים מיועדים לתת מענה שלם יותר ללקוחות הסוכנות שמנהלים כיום אקו-סיסטם דיגיטלי רחב שמשלב את עולמות המותג והפרפורמנס". 

איצקוביץ (37) מרצה לשיווק ופרסום ובעל ותק של 10 שנים בתחום האסטרטגיה. החל את דרכו כפלנר באדלר חומסקי, כאשר במשך 5 שנים טיפל במגוון לקוחות המשרד, ביניהם: בזק, בנק הפועלים, פלאפון, בזק בינלאומי, P&G ושטראוס. בנוסף, היה שותף לזכייה ביותר מ-20 פרסי אפי, ובגיוס תקציבים. בנוסף, הקים בשיתוף עם עידן ניידיץ את מחלקת התוכן והסושיאל בסוכנות.

ראובני רז (40) החל את דרכו בתחום הפרסום לפני 15 שנים. בין השאר שימש כארט דירקטור בכיר בבאומן בר ריבנאי, מנהל קראייטיב בכיר למשך 6 שנים במקאן, מקאן ואלי ומקאן טק. בין הקמפיינים הבולטים עליהם היה אחראי בלטו: תותית קוטקס, כוחו של חיבוק / האגיס, חריף או חובה של ביסלי אסם, אפי פלטינום עבור שפה תקשורתית לאבן קיסר ועוד. בשנה האחרונה שימש כמנהל קראיטיב ומנהל סטודיו ui/ux בחברת ההייטק Appnext.

דובי ספקטור, מנכ"ל GO : "הצטרפותם של שגיא וכפיר הוא צעד נוסף וחשוב בהתפתחות של GO כסוכנות שנותנת מענה שלם ברמה המקצועית הגבוהה ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי. אסטרטגיה, קראייטיב ויכולות מדיה ודאטה מתקדמות הן השילוב המנצח שמביא בסופו של יום לתוצאות עסקיות טובות יותר".

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    יש תחלופה בגו כמו תחנת אוטובוס בגואה (ל"ת)
    בובו 12/02/2019 22:05
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מה ההבדל בין GO לאינטראקשן? לא מיזגו אותם? (ל"ת)
    מה קורה באדלר? 12/02/2019 15:24
    הגב לתגובה זו