
תקציב גולף לראובני פרידן - יחליף את קסטרו במשבצת האופנה
כמעט חודשיים לאחר הפרידה מקסטרו לאחר 30 שנות עבודה משותפת, מסתמן שמשרד הפרסום ראובני פרידן מצא את התקציב שיחפה על האבדן במשבצת האופנה. במהלך "הצרחה" קלאסי - תקציב הפרסום של גולף שטופל באדלר חומסקי יעשה את הדרך לראובני פרידן לאחר שאדלר קיבל לידיו את תקציב קסטרו.
על פי יפעת בקרת פרסום תקציב הפרסום של קבוצת גולף שכולל את GOLF & CO, גולף, גולף קידס, כיתן, אינטימה ופולגת עמד ב-2018 על כ-40 מיליון שקל במחירי מחירון המהווים בפועל כ-10 מיליון שקלים. אמנם מדובר בתקציב נמוך יותר מה-15 מיליון המוערכים של קסטרו לשנה אך מבחינת המשרד מדובר ב"פיצוי הולם" וחשוב יותר מיידי.
מאז פברואר 2017, רשת האופנה עובדת עם 3 פרזנטורים: שחקנית התאטרון מיה דגן, מנחת הטלוויזיה והדוגמנית יעל גולדמן והשחקן והזמר צחי הלוי.
כזכור, בראובני פרידן קיבלו את החלטת קסטרו בצער מלווה בכעס. במייל פנימי שנשלח לעובדי המשרד מאת המנכ"לים המשותפים ניב חורש וזיו קורן והגיע לידי אייס, נכתב: "בוקר טוב לכולם, אחרי מאבק איתנים של זיו ואודי - קסטרו החליטו לעזוב את המשרד ולעבור לאדלר. ההחלטה היא של מור פסו סמנכלית השיווק החדשה שגדלה ועבדה עם אדלר, ולצערנו קיבלה גיבוי מגבי ואתי. זה כואב וצורב ומעליב וכוסומו, אבל אנחנו חזקים וטובים מזה. דלתות חדשות ייפתחו. קחו יום להתאבל ויאללה ממשיכים בנצחונות. אין לנו ספק שהכל לטובה".
- 5.שילוב של נפלים (ל"ת)יוני 20/02/2019 11:46הגב לתגובה זו
- 4.הפרסום לא משנה כל עוד שירות הלקוחות כל כך גרוע (ל"ת)טל 20/02/2019 11:32הגב לתגובה זו
- 3.ראובן 19/02/2019 19:19הגב לתגובה זונראה שבשיווק של גולף ישנים בעמידה, אולי מישהו ינער שם את העניינים. אבל רוב הסיכויים שלא. שיהיה בהצלחה...
- 2.בני 19/02/2019 18:07הגב לתגובה זוזה הזמן לעשות שורט על קסטרו, אמיר גיא ייקח אותם עד התהום
- 1.פנדה 19/02/2019 14:50הגב לתגובה זוהאם ילדי הפלא של מוישה ואודי איבדו את זה? ימים יגידו
- מירב 20/02/2019 13:16הגב לתגובה זוקנאה נטו.
- מתי היה להם את זה? (ל"ת)תוהה 20/02/2019 12:13הגב לתגובה זו
- אורי זוהר 20/02/2019 10:55הגב לתגובה זונפרדו ממותג שיכול רק לרדת ועברו למותג שיכול רק לעלות