חצי שעה של השראה: ערן גפן מארח את ג.יפית
אין בן אדם בישראל שלא מכיר את ג.יפית, הדמות הטלוויזיונית שהמליצה לנו על אלפי מוצרים בהפסקת הפרסומת. אבל כמה מאיתנו מכירים את אשת העסקים יפית גרינברג, ואת סוד הצלחתה?
בראיון לערן גפן במסגרת הפודקסט "חצי שעה של השראה", ג.יפית שעברה בין כל עולמות התוכן האפשריים: מהעיתונות, לטלוויזיה, לדיגיטל ועד הקמעונאות, מדברת על עקרונות הניהול של בעסקים שלה, הכוללים את סטימצקי, עסקי נדל"ן ופרסום.
העקרונות של ג.יפית פשוטים אך ברורים: ראשית, לגישתה, היא לא מוכרת זמן - אלא שכל; שנית, הצוות שאתה הוא מיוחד: היא מצפה ממי שעובד איתה להיות "נשמה", שזה אומר להיות מדויק; ושלישית, תמיד היא פעלה בתוך ענפים במצבי משבר ודווקא אז הצליחה. גם סיפור רכישת רשת סטימצקי, הוא כזה שהתחיל ממשבר. הרכישה על ידי גרינברג הצילה אותה כמעט ברגע האחרון, ובאמצעות אסטרטגיה הפכה אותו ביחד עם הצוות שלה ממותג על סף התרסקות למותג חזק ומצליח.
ואם מדברים על ענף במשבר, יש לה מבט ביקורתי על ענף הפרסום. לתפיסתה, עידן הפרסום הקונבנציונלי כפי שהכרנו אותו כבר לא קיים, ולא - אמאזון לא מפחידה אותה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.עבדתי אצלהקובי 25/02/2019 18:15הגב לתגובה זו2 0עבדתי אצלה. רפש של אישיות.סגור
-
כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)גם זה יעבור... 26/02/2019 14:26הגב לתגובה זו1 0סגור