חצי שעה של השראה: ערן גפן מארח את אלון זמיר

השבוע בפודקאסט של גפן, אלון זמיר ששימש במשך 7 שנים כסמנכ"ל שיווק קוקה קולה. "העולם משתנה. השיווק המסורתי הולך ומתפוגג ומי שיידע להיות שם ירוויח ובגדול"
 | 
telegram

החלום של אלון זמיר הצעיר היה להיות יום אחד, סמנכ"ל השיווק של קוקה-קולה. זה לקח לו כמה שנים טובות - אבל בסוף הוא הצליח להגשים אותו ושימש בתפקיד במשך 7 שנים.
 
מניהול השיווק של המותג הכי אייקוני עוד מהמאה הקודמת, זמיר עבר אל העולם החדש וכיום הוא מעורב במספר מיזמים במקביל, המרכזי שבהם הוא Quik - שירות משלוחים אונליין שמושקעים בו גם סופר פארם וקוקה קולה.
 
לדברי ערן גפן: "לקחתי מהשיחה עם אלון שני דברים, הראשון הוא מה אפשר ללמוד משני עולמות השיווק הכל כך שונים, בהובלת המותג האהוב בעולם, לעומת בניית מותגי אינטרנט חדשים המתמקדים בהצפת הערך ללקוח. השני הוא על ניהול קריירה, ניהול וצמיחה אישית -  איך הוא בחר לעזוב את עולם החברות הגדולות והמציא את עצמו מחדש כאיש עסקים עצמאי, איך בוחרים ומנהלים אנשים ולבסוף איזו עצה הוא היה נותן לבן דמותו הצעיר. היה מעורר השראה". 

 

כותרת ראשית

- כל הכותרות


תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות