![אדיר רגב ואייל חומסקי אדיר רגב ואייל חומסקי](https://res.cloudinary.com/bizportal/image/upload/f_auto,q_auto/giflib/news/rsPhoto/sz_202/rsz_870_420_regev_chomski_2.jpg)
לאחר 3 שנים: חומסקי רוכש את חלקו של רגב שיפרוש מ-GO
כמעט 3 שנים לאחר שקבוצת אדלר חומסקי נכנסה לשותפות עם חברת השיווק הדיגיטלי GO, הקשר בין הצדדים מגיע לסיומו - כך נודע לאייס.
סיום ההתקשרות בין הצדדים הגיעה לאחר מחלוקת, מסחרית ומקצועית בין אייל חומסקי ואדיר רגב שהחזיקו בשותפות בחברת הגג שהוקמה לטובת המיזוג ותחתיה נוהלה הפעילות של GO ואדלר חומסקי בתל אביב ששויכה יותר למשרד הפרסום ובנתניה שהייתה מנגד קשורה יותר לרגב.
לאייס נודע כי רגב וחומסקי הגיעו למבוי סתום ביחסים ביניהם. יחסים שהגיעו לנקודה בה השניים הבינו שמדובר בפערים שלא ניתנים לגישור כשהם חלוקים על הדרך בה יש לנהל את הפעילות המשותפת, עד לנקודה שבה השותפות בין הצדדים כמעט והגיעה להתדיינות משפטית. לאייס נודע עוד, כי סיום השותפות ייצא רשמית לפועל ברכישת חלקו של רגב בחברה על ידי חומסקי - הליך שבו הצדדים נתונים כעת.
מנגד, בסביבת אדלר חומסקי מסבירים לאייס כי סיום ההתקשרות בין רגב לאדלר חומסקי היא מימוש סעיף שהיה מוסכם על שני הצדדים, במסגרתו למשרד הפרסום שהחזיק ב-85% מהחברה לעומת 15% שהיו בידיו של רגב הייתה שמורה הזכות לרכוש את חלקו בשותפות. למעשה, מסבירים בסביבת המשרד, מדובר במימוש של תחנת יציאה שהייתה ידועה מראש ומעוגנת במנגנון מקובל על שני הצדדים.
כזכור, בשנת 2016, אז החלה השותפות בין GO לקבוצת אדלר חומסקי, זו האחרונה החליטה לשים את כל כובד משקלה האסטרטגי על עולם הדיגיטל, שהיה ועודנו הצומח ביותר בעולמות הפרסום ושבו דריסה הרגל של אדלר חומסקי לא הייתה חזקה דיו בהשוואה למשרדי הפרסום הגדולים המתחרים בו בצמרת ענף הפרסום.
מעבר להחלטה להפוך באמצעות הרכישה לשחקן מרכזי בתחום הדיגיטל, תוך התבססות על יכולות מוכחות של GO בתחומי הפרפורמנס והדאטה, החבירה ל-GO השלימה לחומסקי את הפאזל מבחינת פורטפוליו הלקוחות שלו, שכן GO טיפלה בדיגיטל של בזק ופלאפון, מהלקוחות הבולטים של משרד הפרסום וכן בקבוצת סמל"ת (שלאחרונה עברה ל-LEAD) ועוד.
"בפועל", אומר לאייס, גורם המעורה בפרטים, "חומסקי ניהל את החברה הזאת והפעילות שלה לבדו בשנה האחרונה". עם רכישת חלקו של רגב, הוא צפוי לצאת מתמונת החברה לחלוטין ולהשאיר את כל פעילותה בידי אדלר חומסקי לרבות כל הלקוחות והעובדים. הפעילות של GO-אדלר חומסקי מנוהלת באמצעות 2 חברות נפרדות, בנתניה ובתל אביב. את GO נתניה מנהל דובי ספקטור ובראש הפעילות בתל אביב תחת השם אינטרקאשן, במשרדי אדלר חומסקי עומד דוד סלמן. כל חברה עומדת בפני עצמה עם לקוחות משלה ועל פי מקורות אייס, בחצי שנה האחרונה רגב כבר לא היה פעיל ובשנה שלפני כן שימש כשותף יועץ שלא לקח חלק בפעילות היומיומית.
- חדשות 14 חזרה למקום השני; חתונה ממבט ראשון מובילה בפריים טיים
- חתונה ממבט ראשון ממשיכה להוביל בפריים טיים עם 21.4% צפייה
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
תגובות אדיר רגב אמר לאייס בתגובה: "מאשר שנפרדנו בגלל חילוקי דעות על ערכים, שיטות ניהול, ודברים מקצועיים".
אייל חומסקי אמר לאייס: "אנחנו מאוד מעריכים את אדיר ומאוד מעריכים את תרומתו. אנחנו בטוחים שכמו שדיברנו בינינו, נמשיך לשתף פעולה גם בעתיד".
- 4.אדיר אתה ענק קדימה לדבר הבא (ל"ת)הבא בתור הוא סוס 27/03/2019 07:07הגב לתגובה זו
- 3.אדלר חירבנו גם את זה (ל"ת)מאדיר רגב לדוד סלמן. 25/03/2019 20:02הגב לתגובה זו
- 2.בלי מנהיג בלי ידע (ל"ת)אדלר קנו שלד של חברה 24/03/2019 20:27הגב לתגובה זו
- 1.עובד בGo היום 24/03/2019 14:11הגב לתגובה זורק כסף מעניין אותם