
לאחר שנתיים בליאו: סמנכל האסטרטגיה שי ניסנבוים עבר למקאן
לאחר שהיה נראה שמחלקת האסטרטגיה של ליאו ברנט נכנסת לתקופה יציבה יחסית לחלופה התכופה בשנים האחרונות, זה שוב קורה, וסמנכ"ל האסטרטגיה הנוכחי שי ניסנבוים עוזב את המשרד ועובר למקאן תל אביב - כך נודע לאייס. נכון לעכשיו, במשרד הפרסום טרם איישו את התפקיד הבכיר שהתפנה.
ניסנבוים פורש מליאו ברנט לאחר כשנתיים לאחר שהצטרף, אז שב לענף הפרסום מרומן קצר עם עולם הסטארט-אפים שהחל עם פרישה מבאומן (ב-2016) לאחר 5 שנים במשרד ו-10 שנים בסך הכל בענף הפרסום.
במסגרת תפקידו בענף היה שותף לעבודה אסטרטגית לחברות ומותגים מובילים במשק ולמגוון מהלכים, ביניהם: אסטרטגיית הפרסום לקרלסברג ישראל שזכתה להיבחר כמהלך השנה של קרלסברג העולמית לשנת 2013, וקמפיין ה"דיסקונקט" של אורנג', שהמליץ לכבות מדי פעם, את הסלולרי. בנוסף, היה שותף לקונספט המצליח של 2 פרסומות ברנפלקס בכיכובה של דנית, שהפכו לתופעה ויראלית וזכו לאהדה חסרת תקדים.
במקאן צפוי ניסנבוים לעבות עוד יותר את מחלקת האסטרטגיה שנחשבת לאחת הבולטות מבחינת כח אדם והון אנושי בענף. את המחלקה מובילה אתי עבדי בתפקיד סמנכ"ל האסטרטגיה של המשרד. טרם ידוע לאיזה תפקיד במערך האסטרטגיה ישתחל ניסנבוים, לאחר ששימש אף הוא בתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה בליאו ברנט.
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
מניסנבוים ומקאן תל אביב לא נמסרה תגובה לידיעה.
- 3.מיצי 01/04/2019 15:03הגב לתגובה זוכולם הולכים ובסוף חוזרים. למה זה?
- 2.באומניסט לשעבר 01/04/2019 09:26הגב לתגובה זוהכי מקצועי אנושי וחכם שיש.בהצלחה!
- 1.שרון 01/04/2019 09:12הגב לתגובה זו״במקאן צפוי ניסנבוים לעבות עוד יותר את מחלקת האסטרטגיה הבולטת שנחשבת לאחת הבולטות...״ אין לכם את זה ביותר עילג? או שאולי זה לא מספיק בולט שאין ממש בולטות לכתבה הבולטת ואולי גם חסרים כמה בולטים שיבליטו עוד יותר את הבולטות.