אילן פלד חוזר: יוביל את קמפיין "ערוץ המבצעים" של שופרסל
רשת שופרסל מסמנת את 2019 כשנת המכר הדיגיטלי ולוקחת את הפעילות באונליין לשלב הבא. החברה תשיק "ערוץ מבצעים" בשיתוף עם מחלקת הקריאייטיב של גוגל שיהיה למעשה ערוץ יוטיוב שבו ישולבו קטעי תוכן לצד חשיפת הקהל למבצעי הרשת. לצורך השקת המהלך היומרני שופרסל מגייסת את אחד הקומיקאים המצחיקים בישראל ואחד הקשים להשגה - אילן פלד - שיוביל עבורה את המהלך בדמותה של ST5 - אסתי פייב.
ערוץ המבצעים של שופרסל ילווה גם בעמוד פייסבוקי ואינסטגרם שאליו יועלו תכנים בכיכובו של פלד, כולל אינטראקציה ומעורבות עם קהל הגולשים שתוביל לבניית מאגר דאטה והעדפות הקהל. בשופרסל מכוונים את המהלך לדור המילניאלס הצעיר שנמצא וגם צורך בפלטפורמות אינטרנטיות ולשם כך גם בנו שפה תקשורתית מבוססת תוכן.
כאמור, הקונספט נהגה בשיתוף מחלקת הקריאייטיב של גוגל וחברת Interaction מקבוצת אדלר חומסקי ועל פי שופרסל מדובר בניסיון ראשון בעולם כולו - של יצירת פלטפורמת תוכן לטווח ארוך שתוביל בסופו של דבר לפעולות מכר ברשת. מבחינת הגיוון המוצרי, ההתמקדות תהיה במוצרי NON FOOD לצד קניות הסופר הרגילות.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
קטעי התוכן שיעלו בערוץ שופרסל ייכתבו על ידי אילן פלד וצוותי אדלר חומסקי ולמעשה ישלבו בין תוכן להצגת מוצרים במעין פרסומת-"גאג" קצר. במסגרת המהלך, עליו יושם דגש בשנה הקרובה, פלד צפוי לשמש בתפקיד המרכזי כפנים של הפעילות הפרסומית כשהמטרה היא לבנות סביבו קהל אוהד עם עוקבים רשומים שנחשפים למבצעים על בסיס יומיומי.
פלד כזכור כיכב בתכנית "אחד העם" ו"אחד העם 101" בדמותה של הפקחית מירי פסקל שהפכה לדמות פולחן, שנים אחרי ירידתה של הסדרה מהאוויר. כמו כן, פלד הצליח להפיח חיים באחת מקטגוריות מהמזון הבנאליות - דגני בוקר - עם דמותה של "דנית" במסגרת הקמפיין עטור הפרסים של באומן עבור תלמה-ברנפלקס, שנמשך מספר שנים וסיפק מספר רב של פרסומות וקטעי תוכן שזכו לשבחים.
- "ארץ נהדרת" הובילה עם 20.4% רייטינג - חדשות 12 עם פער ענק
- הרייטינג לא משקר: חדשות 12 שומרת על הפסגה, ערוץ 14 לא מצליח להתרומם
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
- 23.Ice 15/04/2019 08:23הגב לתגובה זואילן הוא עננננננק, מחכה לבאות...
- 22.שירי 03/04/2019 11:51הגב לתגובה זוחחחחחחחחיח
- 21.אוי זה עושה לי טוב (ל"ת)חצילי 02/04/2019 21:06הגב לתגובה זו
- 20.שובו של המלך חחחחח (ל"ת)נחליאלי 02/04/2019 16:12הגב לתגובה זו
- 19.ירון 02/04/2019 13:12הגב לתגובה זויו...זה כל כך רע
- 18.ימותו הקנאים קורע (ל"ת)לא קנאי 02/04/2019 13:01הגב לתגובה זו
- 17.גרטה 02/04/2019 12:51הגב לתגובה זואילן התותח רמה מעל כולם
- 16.זה הדבר הכי גרוע שראיתי בחיים (ל"ת)חחחחח 02/04/2019 11:03הגב לתגובה זו
- 15.גיא 02/04/2019 10:49הגב לתגובה זואולי במקום לשלם ים כסף לפרזנטורים ולנסות בכח להצחיק, פשוט תמכרו מוצרים במחירים תחרותיים ולא יקרים מכל מקום אחר.
- 14.פיפי!! (ל"ת)זה פיפי!! 02/04/2019 09:36הגב לתגובה זו
- 13.מעריץ 02/04/2019 09:29הגב לתגובה זופשוט מעולה וקורע!!
- 12.פשוט... לא. (ל"ת)מביך 02/04/2019 02:13הגב לתגובה זו
- 11.משרד מביך בחייאת (ל"ת)דניס 02/04/2019 00:57הגב לתגובה זו
- 10.בנננה קרום איזה מלךך (ל"ת)אלכס אנסקי 01/04/2019 23:18הגב לתגובה זו
- 9.מקורב 01/04/2019 21:46הגב לתגובה זומכירות לא יהיו מזה
- 8.יגאל 01/04/2019 20:51הגב לתגובה זואולי זו פשוט אותה דמות שראינו במיקרוסופט שממחזרת את דנית שממחזרת אחד העם אחד ואולי זה פשוט כל כך לא טוב, לא מצחיק. פשוט לא מצחיק. בעסה.
- 7.וואו, זה היה ארוך (ל"ת)אבנר 01/04/2019 19:56הגב לתגובה זו
- 6.נחום תקום 01/04/2019 18:48הגב לתגובה זויששש
- 5.הרסו את הפרזנטור הכי טוב בתעשייה (ל"ת)אסתי 01/04/2019 18:27הגב לתגובה זו
- 4.לא מצחיקקקק (ל"ת)טל 01/04/2019 18:11הגב לתגובה זו
- 3.יואב 01/04/2019 18:09הגב לתגובה זו2019 ומבחינת אדלר איקומרס זה משהו שקשור לחלל. פתאטי
- זה כי עובדים אצלם חבורה של בני 40 (ל"ת)כפרי 02/04/2019 11:18הגב לתגובה זו
- 2.אלונה 01/04/2019 17:49הגב לתגובה זומנעד הדמויות של אילן פלד צר, אותה עארס-וומן בכל המשחקים, אותן מאנטרות, אותן מחוות ואותו הומור שכבר מזמן הפסיק להצחיק. ומי משלם על בזבוז הכסף בפרסומת הזו? אנחנו, במחירים המופקעים של שופרסל
- 1.דני 01/04/2019 17:44הגב לתגובה זותנסו אולי קופירייטר שיודע לכתוב לגאון הזה.