
"שחר של יום דנדש": דורין אטיאס תוביל שפה חדשה ל'משביר'
רשת המשביר לצרכן מרעננת את הקו הפרסומי עם שפה תקשורתית חדשה בהשקעה משמעותית של 7 מיליון שקלים באמצעות מקאן תל אביב. את הקמפיין החדש תוביל מבקרת האופנה והסטייליסטית המוכרת דורין אטיאס שהפכה בשנים האחרונות לחותמת איכות. הקמפיין החדש ינסה לתפוס את הכותרות עם עלייה לאוויר מחר, יום ג', ביום הבחירות.
שיתוף הפעולה של המשביר עם אטיאס חורג מההופעה בפרסומת, וכפי שהוא מוצג בסרט עצמו, כחלק מהתסריט, יכלול את שילובה בצוות קנייני האופנה של בית הכלבו הוותיק, ותסייע בבחירת הפריטים של הקולקציות הקרובות.
לזכות בית הכלבו ייאמר שהוא מפגין אומץ וחוש הומור עצמי כשהוא מציג את את עצמו כבית כלבו מיושן לכאורה, חסר גלאם, שנזקק למגע ידה של סטייליסטית מעודכנת שהופכת אותו שוב לנחשק. הסרטון נפתח עם כניסה של אטיאס לסניף של המשביר, מלווה בשוליה סטריאוטיפי שעונה לשם "יוכי", שבו היא מתקשה למצוא פריטים לרוחה ואז "מבינה מה חסר". כשאחת מעובדות הסניף מציעה לה עזרה, אטיאס עונה: "לא חמודה, אני פה כדי לעזור לכם". לאחר טיסה לחו"ל, ביקור בתצוגות האופנה הנחשבות ביותר, ניים דרופינג של מותגים מובילים ושזירת מטבעות לשון "אטיאסים" חדשים כגון "ינוס ויגוז" - הסרט מסתיים עם הטמעת השיק המחודש בסניפי המשביר.
במשביר מציינים, כי "השינוי האסטרטגי שעוברת הרשת בימים אלה כולל שינוי משמעותי בנראות החנויות, לאחר שאלו עברו תהליך שיפוץ בהיקף של 20 מיליוני שקלים בשנה האחרונה, יבוא בלעדי של מותגי אופנה מובילים דוגמת Morgan, Promod, Punt Roma, חידוש של מחלקת אופנת הבית עם השקת ליין Steve Maden של מצעים, כלי מיטה ועוד". כמו כן כחלק מהמהלך האסטרטגי הגדילה הרשת את מחלקת הספורט.
רמי שביט, בעלי הרשת: "המשביר לצרכן מציג פנים חדשות, הן על המסך ובשלטי החוצות והן בנראות הסניפים. השקענו משאבים אדירים לקמפיין הקרוב, כך שכל בית בישראל ישמע את השם משביר בתקופה הקרובה, ואנו בטוחים שזה, לצד השיפור המאסיבי שנעשה ברצפת המכירה, יביא את הקהל להצביע ברגליים וליהנות מכל מה שיש למשביר להציע".
קרדיטים משרד פרסום: מקאן תל אביב ניהול לקוח: דפנה אנגל, שני גולדשטיין, מאיה רבינזון, טל כהן והילה פנחס קריאטייב: נדב פרסמן, אדם פדר, גבע גרשון, אלעד גיל ומאי אידי אסטרטגיה: אתי עבדי ורונית כספי הפקה: נווה זרח, איתמר כהן
- "ארץ נהדרת" הובילה עם 20.4% רייטינג - חדשות 12 עם פער ענק
- הרייטינג לא משקר: חדשות 12 שומרת על הפסגה, ערוץ 14 לא מצליח להתרומם
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
- 6.אלה בוקאי 30/05/2019 07:47הגב לתגובה זומרגיז אותי מאד התשדיר שלכם. מדוע היא מברכת אותנו באהלאן? האם ציבור השומעים שלה הוא ערבי? לא! אנחנו יהודים ורצוי לברך אותנו בעברית! וזה שהיא כאילו מקטינה את עצמה - דוריס הקטנה.... יעני, היא צנועה... תשדיר מגעיל ברמות ואני לפעמים עוברת לתחנה אחרת עד שהתשדיר יסתיים.
- 5.ששש 25/04/2019 07:21הגב לתגובה זוגועל
- 4.ש'רלי ורבע 13/04/2019 20:36הגב לתגובה זובחורה חמודה מאוד דורין, אוהב אותה מאוד. בהצלחה!
- 3.נ. 10/04/2019 18:56הגב לתגובה זובושה שהערסית העלובה הזו שמדברת כמו עוזרת בית ונראית כמו אחת בכלל נותנים לה להתעסק באופנה. היא פשוט בן אדם נחות ובזוי.
- 2.. 08/04/2019 17:18הגב לתגובה זוקונספט מקורי
- 1.גל 08/04/2019 17:15הגב לתגובה זופרסומאים יקרים מתי תבינו שהצלחה הוא כישלון לא קשורים אליכם. אם המשביר יעשו מהפכה אמיתית במוצר (קולקציה, מיקום הסניפים, צוות המוכרים ועוד ועוד...) אז הפרסום זה הדבר הכי קל בעולם. לעומת זאת אם הכל בכאילו אז לא משנה כמה כסף ישפכו על פרסום, היחידים שייהנו הם הבעלים של משרד הפרסום. ממליץ לכם להפסיק לקחת ״קרדיטים״ להתחיל לעבוד